1. Forum jest przeznaczone dla pełnoletnich Internautów o wszystkich poglądach, wyznaniach, smakach i opiniach.
  2. Należy pamiętać, że każdy człowiek jest inny, niepowtarzalny. Ma inną wrażliwość, różne pasje, poglądy i zainteresowania. To czyni nas wyjątkowymi. O tym kim jesteśmy nie świadczy wykształcenie, majątek, wygląd, talent, ale to jak traktujemy drugiego człowieka. Szanujmy siebie nawzajem!
  3. Aby rozpocząć nowy temat lub wziąć udział w dyskusji Użytkownik musi założyć konto w serwisie i zalogować się na nie. Można zalogować się również przy pomocy Facebook lub Twitter’a.
  4. Dokonując rejestracji Użytkownik oświadcza, że jest osobą pełnoletnią.
  5. W trosce o poziom dyskusji i kulturalną wymianę poglądów Użytkownicy proszeni są o przestrzeganie zasad ogólnie przyjętej netykiety.
  6. Wypowiadaj się w sposób kulturalny. Wystrzegaj się używania określeń wulgarnych, również w postaci skrótów i ilustracji. Nie rozpowszechniaj treści naruszających dobra osobiste Użytkowników forum. Miej również świadomość, że decydując się na ujawnienie prywatnych informacji o sobie na forum, informacje te automatycznie stają się informacjami publicznymi.
  7. Staraj się pisać na temat. Użytkownicy, którzy nie życzą sobie odbiegania od tematu mają tę opcję zaznaczoną w swoich profilach.
  8. Prace wstawione na forum pozostają własnością autora, jednak wstawiając swoją pracę na forum Użytkownik dobrowolnie daje społeczności serwisu licencję na bezterminowe oglądanie swoich prac.
  9. Edytowanie wpisów jest dozwolone przez 48 godzin od momentu pierwszego opublikowania, nie może taka edycja jednak zmieniać znacząco sensu oryginalnej wypowiedzi.
  10. Nie publikuj gróźb, oszczerstw, i napastliwych wpisów naruszających dobra osobiste lub wolność obywatelską, propagujących nietolerancję, przemoc, nienawiść na tle rasy, religii, orientacji seksualnej, płci itp.
  11. Nie publikuj żadnych danych osobowych czy kontaktowych, ani żadnych informacji o Użytkownikach forum, które uzyskałeś na drodze prywatnej. Nie ujawniaj treści korespondencji prywatnej.
  12. Nie prowokuj innych Użytkowników forum w celu świadomego wywołania negatywnej reakcji (tzw. trolling).
  13. Nie wywołuj w swoich wypowiedziach Użytkowników, którzy sobie tego nie życzą.
  14. Staraj się używać polskich czcionek - to ułatwia czytanie.
  15. Nie zakładaj kilku wątków na ten sam, identyczny temat.
  16. Nie reklamuj innych komercyjnych stron internetowych, usług czy aukcji (oczywiście możesz podzielić się adresem na przykład swojego bloga).Zabronione jest publikowanie linków do stron zawierających materiały obsceniczne, pornograficzne oraz linków do nielegalnie udostępnianego oprogramowania itp.
  17. Administracja i Moderatorzy mogą zamykać wątki, i usuwać wpisy, jeśli naruszają regulamin serwisu i przepisy prawa.
  18. Administracja i Moderatorzy mogą przenosić tematy do innych, bardziej odpowiednich kategorii.
  19. W przypadku naruszenia zasad Administratorzy i Moderatorzy mogą zastosować progresywną dyscyplinę w postaci:
    przeniesienia wpisu
    usunięcia wpisu
    zablokowania konta na krótki czas
    24 – godzinnego bana
    48 – godzinnego bana
    tygodniowego bana
    dwutygodniowego bana
    zawieszenia lub usunięcia konta.
  20. W przypadku rażącego lub systematycznego naruszenia regulaminu forum Użytkownik, może zostać zablokowany bez wcześniejszego ostrzeżenia.
  21. Od decyzji moderatora Użytkownik może się odwołać do zespołu moderatorów, wysyłając prywatną wiadomość do grupy „moderatorzy” lub do administracji. Jeżeli odwołanie zostanie uznane, Użytkownik otrzyma odpowiedź, a oryginalna decyzja moderatora może zostać zmieniona.
  22. Forum ma funkcje flagowania wpisów. Przy pomocy oflagowania Użytkownik może zwrócić się do autora o zmianę naruszającej regulamin treści lub powiadomić zespół moderatorów, że wpis jest nieodpowiedni. Niektóre oflagowane wpisy system automatycznie ukrywa do momentu rozpatrzenia flagi przez moderację.
  23. Jak w każdej grupie, na forum tworzą się sympatie i antypatie. W drugim przypadku zachęcamy do korzystania z funkcji „ignorowania” Użytkownika, która ukryje dla Was wpisy osoby ignorowanej.
  24. W przypadku ostrzejszej wymiany zdań zaleca się korzystanie z kategorii „Wolny Ring” bez flagowania wpisów.
  25. Użytkownicy korzystający z forum nie mogą mieć z tego tytułu jakichkolwiek roszczeń finansowych wobec kogokolwiek.
  26. Administracja serwisu nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści publikowane na forum, za treść wstawioną na forum odpowiada autor wpisu.
  27. W przypadku chęci usunięcia konta należy zgłosić to moderatorom lub administratorowi po czym wszelkie dane osobowe zostaną usunięte a użytkownik straci możliwość logowania się, a nick autora we wpisach zmieni się na anonimowy.
  28. Jedna osoba może posiadać tylko jedno konto i nie wolno go udostępniać osobom trzecim.
  29. Powyższy regulamin unieważnia wszystkie poprzednie regulaminy i wchodzi w życie z dniem opublikowania.