A ostatnio słyszałem jeszcze, że w Brazylii mają większego "Jezusa" zbudować niż ten w Polsce

To jakiś kulturysta jest.

1 polubienie

Kto ? Jezus XD ? Czy ten Kosmiczne Opowieści ? Co sądzisz o tym materiale ?

Ten na zdjęciu, co je zapodałeś.

2 polubienia

A o kosmos mnie nie pytaj, bo nie znam się na tym. Podejrzewam, że autor tej książki też nie.

2 polubienia

Zrobimy większe u siebie

2 polubienia

A o materiale dotyczącym posągów z Rodos oraz Nerona ? Posąg Nerona ciekawe jak skończył :slight_smile:

Podobno dlatego, że stał obok koloseum to ten obiekt jest nazywany właśnie koloseum

Korwin ostatnio widać, że obstaje przy PiSie jak cała Szurfederacja zresztą, także widać, że jego pozycja politycznie maleje w Sejmie i jest już tylko jak to pisał @Devil maskotką szurfederacji, w której rządzą młodsi

Brazylijczycy marnują pieniądze na “największego Jezusa na świecie”, a inne państwa wolą inwestować w Gwiezdne Wojny

Chińczycy ponoć jako pierwsi jakiś czas temu wylądowali po ciemnej stronie Księżyca

Wiesz, ze nazwa “ciemna strona Ksiezyca” jest nieprawidlowa? :thinking:

2 polubienia

Nie wiedziałem … A to jaka jest prawidłowa ? :smiling_imp:

1 polubienie

Niewidoczna strona Ksiezyca.

Tamta jest nieprawidlowa, bo ona przeciez nie zawsze jest ciemna.

3 polubienia

A to nawet nie wiedziałem, że nie jest zawsze ale to w sumie logiczne, bo Słońce jest w centrum naszego Układu Słonecznego, także czasem jest oświetlony :thinking:

1 polubienie

Ale o zacmieniach Slonca slyszales chyba. Wyobraz sobie taki uklad w przestrzeni podczas tego zjawiska.
Wtedy Slonce oswietla cala niewidoczna strone Ksiezyca. Czesciowe oswietlenie tej niewidocznej strony Ksiezyca wystepuje bardzo czesto, prawie kazdego dnia.

2 polubienia

Ten z Rodos to udawał Greka :joy:
A po co Brazylijczykom drugi Jezus, jak już w Rio jednego maja?

1 polubienie

A o Abu Simbal to kolega slyszal? Albo o wizerunkach prezydentow wykutych w Górze Rushmore?
Nie liczac niezlej swiatowwj kolekcji