https://moto.pl/MotoPL/7,88389,27984477,kazde-nowe-auto-bedzie-mialo-limiter-predkosci-wiemy-jak-bedzie.html
Jak nie przymusowy melex to ograniczenia prędkości. Chyba czas zacząć bardziej dbać o obecne auto.
Dałeś zły link
Dzięki poprawione.
Pamiętam zawsze jadąc przez Niemcy, dziwiło mnie to jak większość samochodów nagle zwalnia jak na zawołanie, kiedy było ograniczenie do 120. Teraz zaczynam podejrzewać, że większość z nich automatycznie to robi. Oczywiście wszystkie super limuzyny niemieckie z rejestracją niemiecką. Zawsze myślałem, że jest to związane z posłuszeństwem społecznym wobec prawa.
Jakiś erotyczny ten artykulik, o szczytowaniu tam piszą!
Sorry Bingola, nie zrozumiałem. Ja czytam link z portalu moto.pl
Hahaha, aż przeczytałam. Faktycznie. Ale masz oko, że wychwyciłeś
Śmichu chichu a miałem okazję jeździć samochodem z takim gównem. Tak upierdliwego systemu nie widziałem. Ale aby obowiązkowy był głośnomówiący nie pomyśleli.
No właśnie, a co w przypadku, gdy chce dodać gazu, żeby wyprzedzić a tu w połowie manewru silnik mi zdławi?
Na tę chwilę wystarczy wcisnąć gaz do dechy i łamiesz blokadę. Ale czort wie co później. Gwarantuję że rynek zdejmowania blokady będzie w Polsce kwitł.
System sczytywania znaków drogowych … w Polsce … powodzenia.
Tak na prawdę w Polsce to bardzo średnio działa.
Zdjęcia są troche przekłamane bo to duży skrót perspektywiczny, ale faktem jest, że znaków jest u nas zbyt wiele
Kiedyś osobiście widziałem nakaz jazdy w prawo i zakaz jazdy w prawo na jednym słupku.
Dobrze myślałeś. Niemcy tak mają w większości, bo wyjątki się zdarzają.
System utrzymywania odległości za innym pojazdem, ciężarówki i autobusy mają już od kilku lat, ale jest to dobrowolne. Ale i wygodne.