Wiem, że przez internet ciężko się wypowiedzieć , ale @birbant nie raz umiał pomóc.
Jest super auto do kupienia, opel corsa, rok 2012 i wszystko w tym aucie "gra ", tylko ten defekt z kluczem. Pomimo tego defektu, przegląd auta jest w porządku.
Najpierw trzeba sprawdzić, czy został wykasowany błąd z poprzedniej jakiejś awarii, o ile silnik zapala. Jeżeli, mimo tego światełka wszystko gra, to raczej na tym problem się skończy.
Silnik zapala, kontrolka się pali.
Czy to ma znaczenie, że to auto ma łańcuch? Bo czytałam w necie,że auto na łańcuchu może powodować takie dysfunkcje?
Kurcze, szukamy auto dla syna , bo zrobił prawko i w ciągu jednego dnia już 4 auta obejrzeliśmy. Wahamy się pomiędzy tym oplem a innym. 2 już odrzuciliśmy. Wiem, że to nie dla mnie, ale ten opelek najbliżej mi leży .
@birbant , taka kontrolka się pali i taki opis jest do tego w necie .
Jeżeli chodzi o łańcuszek napędu rozrządu, to nigdy nie słyszałem by miał wpływ na ten rodzaj problemu. Zresztą, nie ma jak.
Doprecyzuj mi, czy ta kontrolka zapala się tylko po włożeniu kluczyka, czy po przekręceniu. To drugie jest normalne, bo sygnalizuje podłączenie prądu.
To pierwsze,ak mówiłem w poprzednim komentarzu. Może też być gdzieś jakieś zwarcie w przewodach. To koniecznie należy ustalić.
Po przekręceniu. Po włożeniu zapalają się wszystkie, po przekręceniu gasną a ta jedna zostaje.
Czytamy trochę i wynika, że jednak może chodzić o poważny problem. W każdym bądź razie już na ten moment Ci ogromnie dziękuję za odpowiedzi i poświęcony czas. Myślę, że temat można zakończyć, syn zdecydował się na golfa :))
Tak, może być jakieś zwarcie odnośnie immobilizera. Albo było i nie wykasowano błędu, co bardzo często się zdarza.