Czy działania ekologów nie zakrawają o fanatyzm i destrukcje?


Chyba nie tędy droga. Świat ma być wolny, zielony i dziewiczy? Jak przed Adasiem I Ewcią? Jak go pogodzić z działalnością człowieka?
Były już nawet pomysły by wysadzać zapory i zalewać miasta.
Czy działania ekologów nie powinny sie ograniczać do kampanii społecznych?

Przesada tak w jednym jak i nw drugim kierunku jest niedobra
Ale jakos nikt dotad nie znalazl zlotego srodka

2lajki

To zaczyna pod anarchię podchodzic.

2lajki

Moim zdaniem blokowanie ruchu ulicznego przynosi skutki odwrotne od zamierzonych - bo generuje korki, w których samochody stoją, albo jadą pomału emitując znacznie większe ilości spalin.

5lajków

Rany,co za bełkot!
Ale jest tak jak tam ktos wspomina.Sami dokarmiamy takich pajacow,ignorujac ich wczesniejsze marsze czy petycje.
Bo skoro nikt wczesniej nie traktuje ich powaznie to zrozumiale jest iz bedą sie starali jakos zwrocic na siebie uwage.
Inna sprawa ze bronienie klimatu za sprawa zatkania jakiejs ulicy,to juz dziecinada,ze uzyje najlagodniejszego z mozliwych określeń…

2lajki

To ekolodzy pokroju naszego guru od dshn.

2lajki

Pisząc trochę z przymizernieniem oka, myślałem nad wprowadzeniem ustroju ekologizm :wink:

Uważam, że nękani ekologią powinni być przede wszystkim ludzie bogaci, bo to oni mają więcej niż potrzebują. W moim ustroju byłoby tak, że jeśli ktoś chce mieć telewizor większy niż 22 cale, to niech przyniesie zaświadczenie od lekarza o swoim słabym wzorku. Przez dziesiątki lat ludzie oglądali telewizję w 21-calowych telewizorach i wystarczyło, bo to kwestia przyzwyczajenia i polityki wielkich firm.

To oczywiście tylko jeden z wielu przykładów. Już pisałem o delegalizacji samochodów.

Noo przez wiele wiekow,ludzie jezdzili konno,dylizansami.)))
,ozna by rzadac zaswiadczenia,ze nie mozesz jezdzic konno,przy zakupie samochodu)))

4lajki

Dla mnie to juz jest skrajnosc. A skrajnosci nie popieram. To mi przypomina uczlowieczanie zwierzat. Jesli wylacznie dlatego nie jem miesa, bo biedne zwierze to juz jest moim zdaniem przegiecie. Czy glodny lew bedzie poscil bo biedna zebra?

W czasach napedu na cztery kopyta wieszczono, ze Paryz utonie w konskim g*. Nie przewidzieli smogu…

3lajki

Moze wreszcie konstruktorzy wezma sie za opracowanie jowego silnika.
Te obecne,to tylko modyfikacje konstrukcji sprzed ponad stu lat.
Elektryki,hybrydy,wcale nie sa takie EKO,prad nie bierze sie z gniazdka,
Chyba,ze bedziemy miec tylko i wylacznie elektrownie wodne,wiatrowe,sloneczne.
Bo energia z el.atomowych,tez nie jest czysta i tania jak sie to swiatu przedstawia,zuzyte prety paliwowe utylizuja sie,przez poad 2000 lat i przez ten czas odpadom,trzeba zapewnic chlodzenie i staly nadzor.
Lub laduja w oceanie,albo gdzies w gorach.
U nas pod Wezuwiuszem pochowali odpady radioaktywne.

2lajki

No to jak pola flegrejskie lupna to sie dopiero zaswieci.

2lajki

Wtedy,to juz raczej malo mnie to bedzie interesowalo))
Wtedy,gdzies z gory,z chmurki,bede sie przygladal,co sie dzieje)))

2lajki