Czy ta reklama wg. was obraża środowisko muzyki klasycznej poprzez utrwalanie stereotypów?

W sieci wrze:

1 polubienie

Nic z tego nie rozumiem?
Do kogo ma byc ta reklama skierowana?
Nazwa mielonego psa razem z buda i lancuchem wskazywalaby, ze do wlascicieli wieswageniow.
Co ma wrzeć jak komentarze wylaczyli?

A to dlaczego?

Reklama ma pokazywać że mimo różnic i tak lubimy to samo… Niestety źle to ujęli. 3 lata temu w takiej dość zaściankowej miejscowości otworzyli maca… Przez rok ludzie podjeżdżali do niego i zachowywali się jak by wjeżdżali do luksusowej restauracji. A tam nawet dla vegan idealne miejsce. Mięsa nie podają w ogóle :rofl:

Takiemi potrawami, to ja wzgardzam. Raz kiedyś spróbowałem i to był ostatni raz. Jak to w ogóle jeść można? Tam jest psina zmieszacna z kociną i szczurzyną… :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 polubienia

To nie jest w ogóle mięso.

Tworzywo sztuczne, czy co…? Nie znam się na tych bułach i tym co mają w środku… :joy:

1 polubienie

1366831785_by_cenot_500

Wszystko na ten temat …

5 polubień

No wypełniacze typu soja itd. Mięso to mom

1 polubienie

Ja tego nie jem i jadł nie będę…

1 polubienie

Miałem jeden raz jak zamówiłem własnie wieśmaka. Wybacz nie namówisz mnie nigdy. Wolę swoje buty zjeść.

2 polubienia

Dokładnie.

1 polubienie

A reklama mnie obraża. Normalni ludzie nie jedzą tego czegoś.

2 polubienia

Jak prawie każda reklama - idiotyczna. Wieśniaków obraża? Nie wiem, może. A może miłośników muzyki klasycznej też? Może tylko klientów Maca (że wieśniaki) ? Kto nadąży za sensem reklam?
Mnie nie obraża, mam nie po drodze do Maca :frowning:

4 polubienia

Jutro na grilla mam karkówkę. Już się marynuje.

1 polubienie

W mc tylko kawa jest do zniesienia.

Raz mi się kilka lat temu w Herzogenrath przydał, bo jadąc, sraczki dostałem od czegoś i, akurat był po drodze. Kible tam, przyznać trzeba, czyste do bólu. Ledwo zdążyłem… :crazy_face:

3 polubienia