Czym się interesowaliście w dziedzinie historii przez ten rok jak mnie nie było?

Ja oczywiście wieloma kwestiami :wink:

Ten okres mnie głównie zaciekawił :smiley:

1 polubienie

PS. Powyższy film przez ten rok jak mnie nie było katowałem chyba z 10 razy XD

1 polubienie

Ja jak zwykle 20 - leciem międzywojennym.

1 polubienie

Nie znam się, nie wiem, zarobiony jestem… :joy:

1 polubienie

Mam nadzieję, że szybko będziesz bardziej dysponowalny :wink:

1 polubienie

Też mam taką nadzieję.

1 polubienie

A dzisiaj na temat odkrycia miasta Troi… Pamiętajmy, że uchodźcy z Troi założyli miasto Rzym… Daleko musieli podróżować XD

mnie nudzi historia… moze dlatego, ze zazwyczaj wiąże się z wykuwaniem nazwisk i dat

1 polubienie

Troche Egiptem, ale pod kątem jak wczesna archeologia zle interptetowala niektore fakty.
Jak i co zrobic, zeby sie nie narobić na przykład?

1 polubienie

Jerzy IV,Wilhelm IV…Brytyjscy władcy.Krolowie skonfliktowani z parlamentem, nielubiani przez społeczeństwo…Przejęcie władzy przez królową Wiktorię.
Z publikacji,“Historia filmu dla każdego"Jerzego Plażewskiego.
Oraz z innej zupełnie strony, ponownie ludobójstwo podczas wojen wandejskich w czasie burdy zwanej rewolucja francuska.Zbrodnie popełnione przez gen.Westermanna.
Na chwile tez powróciłem do"Imperium słońca” czyli historii i ekspansji Komanczów w I połowie XIX wieku.
edit bo zapomniałem a to było ostatnio,przed tygodniem.
Historia podboju państwa Azteków,Hernana Cortesa.

3 polubienia

mentalnością hordy…przewińcie do życzeń
https://twitter.com/MariuszCielma

2 polubienia


Specjalista odniósł się także do działań najeźdźców w rejonie Biłogorywki. Ekspert wskazał, że przez Doniec Siwierski okupanci przeprawili się pięć razy. - Ludzie, którzy myślą trzeźwo, nie mogą zrobić czegoś takiego - skwitował. :rofl:

Dzisiaj mówili, że odszyfrowali pismo cywilizacji starożytnego Elamu

Gdybym w szkole miał kaligrafię to by mnie też odszyfrowali…

2 polubienia