Dziewczyny brać czy nie brać?

Fajne są?
Będą pasować do sukienek różnego koloru prawda?
Do czarnego, fuksji , żółtego czy odcieni niebieskiego czy zieleni.
Pomimo tego koloru uważam, że są uniwersalne.
Dziś matki boskiej pieniężnej , więc koniecznie trzeba coś przewalić na siebie :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 Like

A co to jest fuksja? Coś z fuksem związanego? :thinking: :kissing:

3 Likes

Brać, jak dają. O! ;D

2 Likes

Taki mądry A nie wie!
:smile:
Fuksja to mój drugi ulubiony kolor po turkusie.

2 Likes

A uciekać, jak biją! :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 Like

Uwielbiam Cię :smile:
Wspaniały kandydat na męża z Ciebie :smile:
Pozwala i namawia by buty kupowac :smile:

3 Likes

A gdzie jest napisane, że taki mądry? :grinning:

1 Like

Mi tam się nie podobają, ale ja mam specyficzny gust w temacie butów :thinking:

2 Likes

Pantoflarz. :stuck_out_tongue_winking_eye: Ten @roqq

2 Likes

Nawet sam kupowałem, doradzałem :smiley: Bywało, że brałem dwie pary, które się podobały, choć dziewczyna wybierała tylko jedną. Wiesz, gdy jest się z kimś, z kim chce się być, nawet zakupy sprawiają przyjemność.

4 Likes

Ideał :heart::heart:

Spoko :smile:

Ale jaka wdzięczność potem, @birbant :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 Likes

I podlizuch. :stuck_out_tongue:

2 Likes

Czasem można, @birbant :slight_smile:

No i kurier przytargał nadkole. To ono mi tak hałasowało. Chyba będę musiał się za to zabrać a gorąco na zewnątrz… :neutral_face:

1 Like

Brac !!!
W sumie zainspirowałaś mnie . Zbieram się i lecę do Galeny (wszak młoda godzina jeszcze), może coś mnie urzeknie i … kupię.:sweat_smile:
Marzy mi sie jakas fajna kiecka albo buty …

5 Likes

Ot, prawdziwa dziewczyna! Leć @kocieoczko, leć! :yum:

4 Likes

Hahaha :smile:
Ja lecę od razu w sobotę po urlopie :smile:
Wyprzedaże!!
Yeah !
Ach !
Nawet nie wiesz jak mi dobrze, że mnie ktoś tak dobrze rozumie !!
Całusy :heart::heart:

1 Like

Tobie tez placą 10-tego?
Nie przepadam za takimi butami.Jak je widze,odruchowo zaczynam sie chwiać :grin:

4 Likes

Tak perełko!
Dziesiąty to matki pieniężnej u mnie :smile:
U Ciebie też?
:smile:

1 Like