innym świecie, to łatwo orientujemy się, co nam się przytrafiło, czyli że opuściliśmy ziemsko-ludzkie ciało?
- Tak
- Nie
- Trudno powiedzieć
- Mam jeszcze inne zdanie na ten temat
0 głosujących
innym świecie, to łatwo orientujemy się, co nam się przytrafiło, czyli że opuściliśmy ziemsko-ludzkie ciało?
0 głosujących
Co czuje człowiek gdy uderzy w niego piorun?
Nie mam doświadczenia w tej materii, więc Ci nie powiem.
@humoreska, @czarny_rycerz, @GumowaKaczka. Przypuszczam, że zdarzenie następuje tak szybko, że nawet nie zdążamy dostrzec błysku i huku, choć ich jednoczesność i moc może nas dezorientować, co się stało…
Gdy już zginiemy to chyba wiemy że zginęliśmy…
@humoreska, @czarny_rycerz. Niektóre uderzenia pioruna nie zabiły, tylko poraziły ludzi. Ciekawie byłoby przeczytać ich wrażenia, wspomnienia, bo niewiele im brakowało do uśmiercenia.
moge powiedzieć jak piorun walnie w dom razem z kotem i mezem wylądowaliśmy na posadzce
Jako ciekawostkę podam, że umiera tylko jedna na dziesięć osób porażonych piorunem. Do tego bezpośrednie trafienie piorunem jest o wiele “bezpieczniejsze”, niż porażenie prądami rozchodzącymi się po uderzeniu gdzieś nieopodal.
Sąsiada na rybach poraził piorun i ma tylko na plecach coś jakby tatuaż wypalone już na stałe, w ciemno czarnym kolorze, od szyki do pasa. Szczęśliwie dla niego że trafiło go w plecy - tam jest grubsza skóra, i mięśnie były sparaliżowane tylko chwilowo na krótko, ale po tym wydarzeniu się jąka i dłużej myśli
ja bu dodala
grzebanie w domowych instalacjach elektrycznych
Łowienie ryb to bardzo okrutne zajęcie.