Kiedy kosić trawnik?

Kosiarkę mam.
Trawę też (nawet za wysoką - ostatnio duuuużo pracowałem).

Tylko nie wiem kiedy się kosi?
W ten upał można?
Wiem że rano gdy jest rosa to nie bardzo…

1 polubienie

Byle nie w niedzielę o 6.00 rano.:cold_sweat:

6 polubień

W niedziele też wstaję ok. 4:40…
Więc jeśli nie o 6:00 to może o 4:55? :shushing_face:

1 polubienie

Nie znam się na tym, ale widziałem koszących w upał.

3 polubienia

A to już koś o której chcesz, skoro nie masz nic ciekawszego do roboty w nocy.:wink::stuck_out_tongue:

3 polubienia

Mozna tylko nie przed osma! U nas tak kosza…

2 polubienia

Ja liczyłem na odpowiedź: “tylko nie w upał!” Wtedy mógłbym bez wyrzutów sumienia np. napić się zimnego…piwa

3 polubienia

O 4:40 już jest jasno…od ponad godziny… :wink:

Nie ma tak dobrze. A piwo i tak wypić trzeba.

2 polubienia

Po to będzie piwo…
Ale ja jeszcze chciałem…zamiast. :grinning:

2 polubienia

O tak, u mnie na działce sąsiedzi zza miedzy na drugich policję wezwali, bo tamtym kogut za wcześnie piał ! :wink: Jaja jak berety na tej mojej działce, mówię Ci @elsie :smiley:

2 polubienia

Wszędzie piszą, że zamiast to szklankę zimnej wody. O piwie nic nie czytałam.:thinking:

1 polubienie

Takiego koguta przestępcę to skazali pewnie na…rosół :wink:

3 polubienia

Piwo, to jest najlepsze na krety @birbant !
Siadasz wygodnie na krzesełku obok kretowiska czekając na kreta. Otwierasz pierwsze piwo i powoli się delektujesz. Siekierka leży obok w pogotowiu.
Po pierwszym piwie zaczyna Ci być trochę szkoda tego kreta, który za chwilę straci życie.
Otwierasz drugie piwo. Dochodzisz do wniosku, że kret pewnie chciałby sobie jeszcze pożyć tylko, dlaczego na twojej działce?.
Otwierasz trzecie piwo, świat wydaje Ci się piękny. Zaczynasz mieć coraz więcej wątpliwości i skrupułów.
Gdy skończysz czwarte piwo kret Ci już nie przeszkadza. Jesteś nawet
szczęśliwy, że kret uszedł z życiem. Idziesz się wyspać, lub do sklepu po następne piwo.