teleportować się na dowolne odległości, czy przemieniać się na życzenie w dowolne harmonijne stworzenie?
Mój JEZUS i Jego uczniowie potrafili to swobodnie, a nawet dużo więcej…
teleportować się na dowolne odległości, czy przemieniać się na życzenie w dowolne harmonijne stworzenie?
Mój JEZUS i Jego uczniowie potrafili to swobodnie, a nawet dużo więcej…
Ja uważam że na tym świecie prawdziwy jestem tylko ja. A wy wszyscy, cała ludzkosc to podstawie i sztucznie bohaterowie jak w grach PC… Przed narodzinami dusza wybiera sobie jakie zdarzenia ma spotkać w swoim świecie i wie kiedy umrze… Niestety gdy wystąpi na dany świat, o wszystkim zapomina… Po śmierci wraca do żywych tak jak człowiek wraca do życia wyłączając grę… I może sobie ta dusza wybrać życie na nowym świecie. Czyli życie to taka gra w która akurat gram już od prawie 20 lat… A prawdziwe życie to to poza tym życiem.
Nieprawda,zycie na ziemi to pieklo i czysciec w jednym miejscu.
A zycie prawdziwe,dopiero po zyciu na ziemi.
No właśnie. I w tym później prawdziwym życiu możemy wstąpić na nowy świat w zależności co sobie wybierzemy. Harmonik to taki jeden z moich przewodników dusz w tej grze który podpowiada mi że przed rozpoczęciem tej gry, wybrałem jedzenie owoców… I naprowadza mnie na poprawne “granie”
Tak ja 6o sobie wydedukowalem.
Rodzi sie takie dziecie i w zaleznosci jak spedza zywot,albo przecjodzi na wyzszy stopien wtajemniczenia,albo w ramach,recyklingu’’ wraca na ziemie.
Wedlog zblizonych zrodel ponoc mamy 32 szanse,wstapienia na wyzszy stopien,jezeli nam sie to nie uda,taka duszyczka ulega unicestwieniu.
I kolejnych stppni wtajemniczenia,jest rowniez 32.
Jak jarasz dobry towar to odlatujesz. To oczywiste.
Żadne harmonijne stworzenia nie jarają, lecz po prostu żyją harmonijnie, co w przypadku ludzi oznacza odżywianie się wyłącznie dojrzałymi, słodkimi owocami drzew i krzewów.
Jezus musiał jeść sfermentowane.