Nie ma to jak dobrze dobrana nazwa biznesu...

Kupilibyście coś w sklepie który się tak ładnie reklamuje?

2 polubienia

Musiałam sobie przetłumaczyć i moja noga nie przekroczyła by progu tego sklepu…nigdy :joy:

1 polubienie

a dlaczego nie??? Kicz to tez rodzaj sztuki, nie kazdemu sie udaje osiagnac mistrzostwo.

1 polubienie

Na dodatek na drzwiach Hebrajski napis)))

2 polubienia

To już szczegół :wink:

2 polubienia

Reklama, gdy szokuje, często bywa bardzo skuteczna.

2 polubienia

jak chocby tandetnych szmat z Benettona…

2 polubienia

Nie wiem, reklamy kiedyś lubiłam, ale ciucha to może miałam jednego albo dwa.

1 polubienie

To reklama, czy nazwa sklepu?

1 polubienie

te ciuchy po paru praniach nawet na skurzawki sie nie nadawaly

2 polubienia

Nazwa, ale nazwa jak reklama: może przyciągać lub odrzucać, a może szokować i zaciekawić.

Stąd ten skrót myślowy.

2 polubienia

Ludzie przyjdą z ciekawości i wydadzą pieniądze. Na tym polega używanie psychologii w marketingu. Idziesz po bułkę a wychodzisz z oponami.
Reklama ma przyciągać uwagę. Ma być oryginalna.

1 polubienie