no dobra...

… macie. :pushpin:

8 polubień

Ten duży czerwony to ja.

3 polubienia

Podoba mi się.

3 polubienia

Tez fajne.

2 polubienia

Zajebiste!

3 polubienia

Słabo widoczne.

1 polubienie

zaraz sie ktos przyczepi, ze teczowe…

3 polubienia

Kontrast mozna poprawic. To nie problem.

2 polubienia

Obecne logo jest dobre.

4 polubienia

Świetne!

3 polubienia

Zmień ten napis, bo to chyba surowy Arial

1 polubienie

Bo majne :slight_smile:

2 polubienia

Po co kombinujecie skoro mamy fajne, oryginalne logo? Proste, pomysłowe.

3 polubienia

Nic nie zmieniaj !
Pokazuje Pytamkow na przestrzeni czasu .
Świetne !
Brawo Ty !

3 polubienia

Bardzo fajnie. :slight_smile:

4 polubienia

Bo to Tensora, to trzeba zmienić :slight_smile:

2 polubienia

Czcionka nie jest surowym Arialem. Jej zmiana tez nie jest problemem.

Świetny jest ten znak zapytania ze społecznościa w tle i widoczny napis Pytamy .
Dobry jesteś :heart:

2 polubienia

Ja bym zmienił. Zbyt surowe, dla dziadów

1 polubienie

No właśnie o tym chciałem wspomnieć.
Od tensora znaczy do dupy.

Kiedy one naprawde jest zajebiste. Idealne na kompach i urządzeniach mobilnych. A tu jakies ludziki, białe tło, napis jak po zbyt mocnym wybielaczu.

Lepsze jest wrogiem dobrego.

2 polubienia