Predzej wielbłąd przejdzie przez ucho igielne

Mateusz. Wers 24.
Powtarzam: Prędzej wielbłąd przejdzie przez ucho igielne, aniżeli bogaty wejdzie do królestwa niebieskiego.
A jak to wyglada z oglądaniem Jennifer Lopez?

2lajki

Już 8-latki wiedzą co to pornhub więc nie wiem o co kaman? Klecha pewnie wolałby na scenie nagie dzieci albo facetów.
Kobieta ma prawo podkreślać wdzięki.
Panią Lopez szanuję. Mimo upływu lat wygląda dobrze, nie dąży do bycia szkieletem. Poza tym fajnie gra w filmach.
Szakira też całkiem spoko.

Żonę pewnie trzyma w czarnym worku z dziurkami na oczy.

1lajk

Ten pan chyba potrzebuje rozgłosu, a Lady Gaga byłaby przez niego ukrzyżowana…zapewne.

1lajk

Madonna też:

1lajk

Ameryka. To kraj, wbrew pozorom, purytański. W publicznej telewizji żadnego gołego tyłka tam nie uświadczysz, nawet w śmiesznej scenie, nawet po 22.
Gdy tam byłem słynna była sprawa faceta, który za podglądanie kobiety w przymierzalni w markecie dostał 6 lat więzienia.

1lajk

Ten często powtarzany frazeologizm jest wynikiem błędnego tłumaczenia. W aramejskim oryginale nie chodziło wcale o żadnego wielbłąda, lecz o linę okrętową (to są bardzo podobne słowa).
Czyli logicznie: “prędzej cuma przejdzie przez ucho igielne, niż…” itd.

3lajki

@Bingola
Ja czytalam ze prawidlowe tlumaczenie jest: predzej przejdzie wielblad przez oczko od lancucha, a nie ze lina…lina
A ucho igielne wtedy? Nie wiem czy wygladalo jak dzisiejsze

1lajk

Ja sie podparlam Biblia Tysiaclecia :nerd_face::imp:

2lajki

A ja mówię o oryginale, który był przepisywany dziesiątki razy co skutkowało licznymi błędami

Tak, faktycznie się okonek o Biblię podparła … Tak to wyglądało

okoń

5lajków

Kilknalem i widze ze obie strony bredzą.
Nie widzialem tego"show" bo jak slysze o tych rurach to mi sie wszystko w brzuchu kotłuje :face_with_raised_eyebrow:Tandeta na poziomie filmow z Seagalem gdzie zresztą czesto gosci.
Na miejscu Shakiry w ogole bym sie nie odzywal bo niemal kazdy jej klip to wstep do pornografii.To jednak wiemy od lat ale zeby nazywac to"kulturą"???Lopez ma gorączke czy obłuda ryje w jej mozgu jak rak?
Drogi pastorze!Nie Ty wpuszczasz do Królestwa Niebieskiego.Ale gdybys nawet kiedys dostapil tego zaszczytu to warto wczesniej zastanowic sie nad rozmiarami wypowiadanych bzdur.Bo jesli ktos uwierzy Ci na slowo to pomysli ze w ogole nie ma burdeli,ulicy,pornografii,przemocy,kidnapingu czy narkomanii.A jest rura…

To sie nazywa voyeryzm.W Anglii tez mozesz za to beknać.

1lajk

W Hiszpanii tez bylo pare spraw tego typu.
Jak to ktos robi sam to jeszcze pol biedy, ale jak tego typu brudy wpusci w neta? Wspolczuc ofierze.

2lajki

Fanatyzm jest gorszy od…
Przegięcie w każdą stronę nie jest dobre. Ostatnio w Polsce martwi mnie zbyt wielki wpływ kościoła na politykę, za to na zachodzie martwi mnie zbytnia seksualizacja życia.
Zagubiliśmy zdrowy rozsądek.

5lajków

@666
Podzielam ten poglad
:+1:
Niestety widze tu ostatnio czesto bardzo skrajne opinie
Swiat nie jest ani calkiem czarny ani calkiem bialy. Sa i inne barwy

2lajki

No nareszcie jakas mądra myśl w natłoku doniesień.

1lajk

Najśmieszniejsze jest to, że ludzie “promujący szarości” są ekstremistami :roll_eyes:
Zamiast “oswajać normalsów z dziwnościami” robią afery o kuriozalne problemy, pomijając naturalną tolerancję ludzi, próbują na siłę wcisnąć zupełnie nienormalne zachowania.

2lajki

@collins02 Na moim wydziale, który był typowo żeński, były toalety oddalone od głównego traktu, rzadziej uczęszczane. Jakiś dziwny gościu chował się tam w szafce w której sprzątaczka trzymała swoje rupiecie. Kiedy jakąś dziewczyna korzystała z toalety zaglądał przez dolną kratkę drzwi wywołując przerażenie podwójne. W końcu jakieś panie z biblioteki go wyczaiły i pogoniły, ale co jakiś czas wracał żądny wrażeń. Straszny był ten podglądacz…

1lajk

No i to jest karalne.Choc z opisu wynika ze,jak w wiekszosci spraw,rózne są natezenia.
Temu bym akurat nie obcinal jaj :wink:

@collins02 To były jeszcze czasy, że nie każdy miał stałe łącze, a net był drogi, teraz już się pewnie nie fatyguje tylko siedzi przed ekranem…

1lajk