Quiz wiedzy o wsi

Podobno wszyscy pochodzimy ze wsi. No to sprawdźmy co z tego przetrwało w naszej świadomości i podświadomości?

2 polubienia

Mój wynik: 9/10
Ale niektóre pytania to mocno naciągane co do tematu wsi (np. to o Ani z Zielonego Wzgórza)

1 polubienie

Kiedys “Anię” czytałam - jakoś o sianokosach tam nie pisali, bohaterowie żyli zaprowadzenia farmy. Dlatego chcieli adoptowac chłopca, a pomylkowo trafila im się dziewczynka i do tego ruda.
Jak przystało na mieszczucha w 5. pokoleniu? 9/10.
Nie znam się na architekturze, stukturze wsi.

2 polubienia

4/10 :wink:

:joy_cat::joy_cat: myślisz, że mleko produkuje się w fabrykach? (co jest bliskie prawdy) i jajka rosną na drzewach?

2 polubienia

Mleko w Lidlu a jajka w Biedronce - tyle wiem ale takich pytań nie było.

2 polubienia

Ja tam jedno i drugie ostatnio z Żabki, a sadzilam, ze żaby to skrzek i kijanki? Na biologii tak uczyli :wink:

2 polubienia

Przynajmniej na 5 pokoleń wstecz,nie mam NIC wspólnego ze wsią.Ale zobaczymy :wink:

2 polubienia

7/10…Mogło i powinno być,o jeden punkt lepiej.

3 polubienia

Idiotyczny ten quiz, chyba pokuszę się o zrobienie prawdziwego quizu z tej tematyki.

3 polubienia

8/10. Pewnie jestem wieśniara, bo uważam, że to bardzo wysoki wynik :joy:
Nie wiedziałam, jaki nie jest typ zabudowy przestrzennej i w jakim woj. jest najwięcej wsi.

4 polubienia

10/10
Z tym.ze to o.łancuchowkach strzelane .
Pytan wiejskich tam.jest az 2 to o swiniach i zbozu, reszta literatura, historia, film, sztuka…

3 polubienia

Pomyslalam- w najwiekszym wojwodztwie moze byc najwiecej wsi.

3 polubienia

To u mnie zupelnie na odwrot…
Jestem 1 pokoleniem.ktore mieszka na wsi co wyglada jak miasteczko, wczesniej to zawsze bylo 100%wsi. Ale do miasta nie chcę. Corka marzy o zyciu w miescie…

3 polubienia

Nie pytali o liczbe na km², wiec bylo logiczne…

1 polubienie

Powiem szczerze - to pytanie było idiotyczne. :slight_smile:

I to miałem żle.

1 polubienie

Zlosliwe to pytanie.