To normalne kiedy facet nie słucha?

Nie, że mi na nim i tak zależy ale bardzo mnie drażni bo on mnie nie słucha. Mam na tym punkcie uczulenie i czuje się znieważona. Np. coś mu pokazywałam na telefonie a on coś innego przeglądał i zaczął o czymś innym. Albo na przykład mówię o czymś, jestem w temacie a on odpowiada na zupełnie inny temat. Przykro mi się robi bo się czuję ignorowana. Moi rodzice się wkurzają jak im mówię, że może mnie uważa za rozmówce nie na swoim poziomie skoro skończył ścisłe kierunki. Mówią mi ,A co to ja jakaś alfa i omega z niego? Gorsza jesteś?‘’ Ja też nie jestem jakaś pomywaczka i też jestem po studiach. Może i odzywają się kompleksy bo miałam kiedyś problemy w szkole ale jednak to niesłuchanie jest chamskie. Mnie też nudzą jego tematy ale chociaż zachowuje pozory, że słucham.

Kup mu piwo, włącz mecz. Zapewniam że zwróci na ciebie uwagę. Aż zaczną hymn śpiewać.

1 polubienie

To nie jest normalne

1 polubienie

Co mówiłaś?

10 polubień

oby tylko nie zaczal przytakiwac w nieodpowiednim momencie…

3 polubienia

Też go olewać w taki sposób? Ja nie umiem być chamska. Za dobrze mnie wychowali.

:joy:

3 polubienia

Ja bym w ogóle z takim nie była.

1 polubienie

Może on jest zwyczajnie skupiony na sobie, egocentryczny, narcyz? Zastanów się jak TY się z nim czujesz? Jeśli czujesz się przy nim źle, jeśli CIĘ wkurza i TY się czujesz ignorowana i pomijana to daj sobie z nim spokój.
PS. Zauważyłam że mężczyźni mają ogólny problem z empatią (przynajmniej ci których ja znam) poza tym ,w przeciwieństwie to niektórych kobiet są bardzo asertywni i bardzo serio traktują siebie i swoje sprawy. My kobiety powinnyśmy ich naśladować w takich postawach (no może trochę empati sobie pozostawmy :upside_down_face:)

W przypadku spraw ważnych polecenia nalezy zostawiać na piśmie, mężczyźni są wzrokowcami. :joy:

1 polubienie

Słyszeć a słuchać, to wielka różnica , to fakt. Tak samo jak patrzeć i widzieć np. …
Takie małe/wielkie są to subtelności właśnie … :wink: