Ulga abolicyjna

Nie kumam zbytnio jak to liczyć.
Niedługo zaczynam nowe życie w kraju wiatraków ale pisiorki i tak chcą dobrać się do mojego jeszcze nie zarobionego hajsu.
Ulga abolicyjna z tego co przeczytałem przysługuje tylko tym, którzy w rok zarobią do 8tys.
Cóż…tam się tyle zarabia na miesiąc, więc to rodzi moje pytanie:
Zarabiając ± 8tys na polskie/miesiąc, ile szanowny rząd raczy sobie ode mnie ściągać w podatku rocznym?

Nie znam się

18% Da się ominąć ale to inna bajka.

1 polubienie

To w Polsce jest już podwójne opodatkowanie?

Pracując w NL będziesz tam wszystkie podatki płacił, chyba, że jesteś delegowany przez polską firmę. To podatki tylko w Polsce. Normalnie, jak byś robił w kraju.

1 polubienie

Tak wiem, że się da i chyba tak trzeba będzie zrobić. Nie po to jade pracować za granice, żeby nawet tam utrzymywać “dej pincet plus”.

1 polubienie

od stycznia likwidują ulgle abolicyjną bo hajs na rozdawnictwo zaczyna się nie zgadzać.

2 polubienia

ile chcesz stracic za radę?

Jeszcze te zlodziejskie praktyki nie weszly w zycie ale w przyszłym roku,pewnie wejdą.Czas po prostu sie wymeldowac z tego kraju.Jeszcze by tego brakowalo bym placil podatki tam gdzie nie pracuje…Bo oczywiscie śmieciom pisowskim nie wystarcza to ze gros moich zarobkow wydaje w Polsce :exploding_head:

3 polubienia

W przyszłym roku podatki w Polsce tak wzrosną, że połowa głosujących na PiS przestanie kochać swój rząd. A jak dojdą konsekwencje ewentualnego weto unijnego, to nawet nie chcę sobie tego wyobrażać. Już teraz rządowi kasiorka się skończyła, a tu chce się rządzić…

1 polubienie

Bo im już na nic nie wystarcza.

1 polubienie

"Likwidacja ulgi abolicyjnej dotyczy około miliona osób. Podatki w Polsce zapłacą również osoby pracujące w Wielkiej Brytanii, Irlandii, Danii, Norwegii, Finlandii, Słowacji, a także Litwy, Belgii, Słowenii, Izraela, Australii, Nowej Zelandii, Japonii, Kanady i USA. "

https://intertax24.com/blog/podatki-w-niemczech/item/217-ulga-abolicyjna