Walczyć?

Jestem kierowcą autobusu miejskiego. Dzisiaj zaistniały sytuacje, które przerosły moją cierpliwość. Każdy autobus ma zeszyt, w którym kierowcy wpisują usterki. 22 stycznia pobierając rano autobus zauważyłem, że godzina jest zła na kasownikach. Dyspozytor szybko podmienił mi autobus na inny, nie miałem czasu tego wpisać, bo miałem 5 minut do odjazdu.
Dzisiaj dostałem znowu ten sam autobus. Godzina była dobra, nie działały kamery. Otwieram zeszyt żeby wpisać usterkę i co widzę? Wpisana jest zgłaszana przeze mnie usterka z 22go ale jest podpisana jako ja, jakby to ja to napisał. Fakt, że podpis jest drukowany a nie taki jak ja zawsze piszę ale ktoś się w moim imieniu podpisał. Zadzwoniłem zdenerwowany na dyspozytornie, była inna Pani. Powiedziałem, że jakim prawem coś takiego robią, że za to jest paragraf. Uznała to za atak personalny i powiedziała, że za fałszywe oskarżenia też jest paragraf. Zastanawiam się czy iść z tym do prezesa czy to olać?

1 polubienie

Może nie od razu do prezesa :slight_smile: Jesli podpis jest drukowany, to dla mnie jest to informacja, że Ty zgłosiłeś, a nie podpis. A to, że zgłosiłeś to fakt. Co do pani, z którą rozmawiałeś: może krzyczałeś? może miała zły dzień i nie została Ci dłużna? Nie wiem. Masz jakiegoś przełożonego, zapytaj, jak to jest ze zgłoszeniami. Prawdopodobnie Twoje nazwisko figuruje tam, bo zgłaszałeś usterkę. Nie bardzo rozumiem, jak to jest; wydrukowali Twoje nazwisko w zeszycie do pisania odręcznego?

1 polubienie

Podpisali się za mnie ale drukowanymi litermai

To nie jest podpis, tylko informacja o osobie zgłaszającej. Zawsze tak robią? Czy to Ty podpisujesz się pod wpisem w zeszycie? Może zapomniałeś się podpisać?

1 polubienie