Bateria w telefonie .

Jak często ładujecie baterie ?
Korzystając z Internetu , muszę to robić codziennie , powinnam kupić nową ?

Jak jestem na wyjeździe i fotografuję, zaglądam na fejsa, przeglądam zdjęcia, to muszę ładować codziennie. Normalnie nie korzystam z internetu w telefonie, więc gdy jestem w domu i nie muszę bez przerwy do niego zaglądać bateria trzyma mi pewnie ze 3 dni.

1 polubienie

W smartfonie to normalka, że ladujesz codziennie…To nie czasy Nokii 3310, smartfony maja mocne procki, które pozeraja baterie.
Zmniejsz jasność ekranu, włącz oszczędzanie baterii, zamknij aplikacje w tle

1 polubienie

Przy takim użytkowaniu też nie muszę często ładować , korzystanie z Internetu tak mi “zjada” , nie wiem czy tylko mi ?

1 polubienie

To nornalne, ludzie… Poczytajcie trochę o nowym sprzęcie, xa nie ciągle mentalność PRL

1 polubienie

Wszystko zrobione , prawie nie korzystam z Youtube w telefonie , mam uruchomiony tryb szybkiego ładowania , ale chce wiedzieć jak to u Was i czy muszę zainwestować w nową baterię?

Ja mam "starocia wiec laduje co 5 dni, ale syn ma aktualny egzemplarz, czesto uzywa i tez musi ladowac codziennie. Dlatego kupil sobie dodatkowy “akumulatorek” (nie wiem jak to sie po polsku nazywa i czy dostepne w Polsce) Jak sa takie w Polsce to polecam

1 polubienie

Codziennie. U mnie ładuje się błyskawicznie, ale nigdy nie trzymała szczególnie długo.

1 polubienie

PRL i komórka? Chyba taka za chałupą.

2 polubienia

Power bank ?

PRL, czyli siermiezne, radzieckie kloce

Oki , to znaczy , że mogę spać spokojnie?
Kupiłam używany telefon , ma 3 lata .

1 polubienie

Zapytalam go: dokladnie tak. “power bank”

1 polubienie

Jak telefon ma 3 lata… to nie możesz spać spokojnie bo koniec bliski :wink:

1 polubienie

Bzdury, zależy jak kto dba. Jak ma śmietnik w telefonie, notorycznie przegrzewa sprzęt, nie umie go obsługiwać, to padnie

1 polubienie