Co się tym Niemcom porobiło?

To był niedawno dobrze zorganizowany kraj…

2 polubienia

Znajdzie się ta amunicja, znajdzie.

4 polubienia

Obawiam się, że nie. Jedyna firma, szwajcarska, w której udziały ma któryś z rosjan odmówiła wznowienia produkcji do tych działek. Ukraińcy stwierdzili, że oferowana ilość amunicji wystarczyłaby na kilka minut akcji, Nie znam się na tym tak dokładnie, aby przeliczyć ilość oferowanej amunicji na czas, nie znam szybkości strzałów na min., ale wygląda mi na do, że Niemcy ze swą niechęcią do pomocy, chcieli oszwabić Ukraińców. Chcieliśmy dać, ale “oni” nie chcieli wziąć.

1 polubienie

To nie to. Niemcy produkowali te armaty, ale amunicję kto inny. Nie pamiętam kto.

2 polubienia

Co i ile raczej nie bedzie podawane do publicznej wiadomosci.
Tego typu artykuły to czesto dezinformacja.

2 polubienia

Wiele newsów jest dezinformacją. Jest wojna.

3 polubienia

Szwajcarzy, ale sprawdź, bo nie wiem dokładnie jaki zakład to produkuje i kto z rosjan jest w zarządzie.

1 polubienie

Wiem, dlatego nie potrafię obliczyć na ile tej amunicji wystarczy.
@birbant - nie tylko w czasie wojny spotyka się fake-newsy :frowning:

2 polubienia

Nie martwcie się przeprowadzaniem tej wiwisekcji. Przecież my może nic nie wiemy.

1 polubienie

Zgadza się, ale wojna to szczególny czas dla dezinformowania przeciwnika wszelkimi sposobami. Wiedzieli już i tym starożytni. Jestem przekonany, że 50% wiadomości medialnych na świecie, to celowe przekłamania i fałszywki. Pisałem to już kiedyś, żeby zanadto nie podniecać się mediami, gdy zaczęła się ta wojna.

Wolna polsko - krzyżacka jest takim świetny przykładem. Przed Grunwaldem rozgorzała, wręcz bitwa wywiadowcza, w której całkowite zwycięstwo odniósł Jagiełło. A dzięki komu? I tu niespodzianka. Dzięki Hansie. To niezły temat do ogrania przez nas. :grinning:

Tej amunicji starczy na kilka minut walki.

2 polubienia