Czy ma ktoś doświadczenie z zażywaniem cannabis (konopie) jako leku?

THC lub CBD
Jest duża różnica?
Pomaga na cos rzeczywiście?
Coraz bardziej popularne u nas jako leki i CBD (cannabidiol) legalnie juz dostępne (w Polsce chyba tez?)

Ja palę tylko takie z thc czasami XD

1 polubienie

Naprawde? :thinking:
A to tez mozna dostac legalnie

1 polubienie

Zależy gdzie i zależy kto…

1 polubienie

Pomaga to? Jak?

Ja nie biorę tego jako leku :rofl: lecznicza to jest chyba bez thc tak? A tak zapalić sobie raz na jakiś czas spoko, nadużywanie ma negatywne skutki… Nie znam się na tym co można dostać legalnie u lekarza…

1 polubienie

Zioło? Mam a co?
Palę często bo lubię. Tylko kurna cena na czarnym rynku wzrosła. Miejscowy diler i jednocześnie mój znajomek omal za to życia nie stracił .
Polecam na migreny, padaczki, stres i tak po prostu.

1 polubienie

Wymień skutki uboczne palenia grama dziennie XD

1 polubienie

A latwo sie uzaleznic?
Ty chyba ten THC bierzesz

Nie zauważyłem. Jedynie jak mieszasz z alko to coś zaczyna się dziać. Ale to chyba u każdego co innego.
Ma wyjeb*e na wszystko więc lepiej nie siadaj za kółkiem.
Mój ziomek po trawie zawsze kładzie sie na torach. Dla jaj. Bada refleks :wink:

1 polubienie

Raczej ciężko… Ale jeżeli lubisz to robić i robisz to regularnie to w końcu się wciagniesz i nie zauważysz kiedy to robisz bo lubisz a kiedy bo już musisz… Bo najczęściej obie te sprawy się pokrywają, bo nie ma trudności w dostępie do towaru… Ale gdy Juz chcesz kiedyś tam przestać po jakimś czasie to możesz zauważyć że ci tego brakuje i chodzisz jak bez papierosa…

Ja to chce mamie załatwić bo ma piekielnie silne bóle głowy. Rezonans nic nie wykazuje, leki nie pomagają. W grę wchodzi nerw trójdzielny lub coś z naczyniami. Wiem że wielu ludziom na takie rzeczy pomaga trawa.

Uzależnić? No da się podobnie jak od alkoholu. Kto nie chce być wesoły, miec głupawki i spokoju ducha? :wink:

2 polubienia