Czy uczycie się czegoś sami?

Ja próbowałam sama nauczyć się gwizdania na palcach, gry na pianinie, oraz języków.
Z tego wszystkiego na szczęście miałam angielski w szkole, bo moja wola jest mocna, ale jeśli chodzi o zakup sweterków tylko :frowning: ;(

5 polubień

Każdy ma talent do czegoś. Sweterki są ważne.
Zdarza mi się jeszcze czegoś uczyć. :smiley: Rozwijam swoje hobby.

2 polubienia

Niczego już się nie uczę. Stanąłem w miejscu jeśli chodzi o dodatkowe umiejętności

1 polubienie

W wielu dziedzinach jestem samoukiem amatorem. Choc przechodzi zawsze taki moment ze te wiedze trzeba usystematyzować.
Czyli skonsultowac z kimś kto juz etap samouctwa ma za sobą.

3 polubienia

Alkohol wyżera neurony, więc nawet sobie nie rób wyrzutów. Może gdybyś rzucił, regenerował się ruchem i uparł to może przy pomocy neurogenezy coś byś się nauczył. A tak, to już… :thinking:

1 polubienie

Szlifujesz juz nabyte?
:muscle::beers::wine_glass::tumbler_glass::tropical_drink:

3 polubienia

Dryf ku wirtuozerii. :grin:

2 polubienia

Nabyte umiejętności praktykowania wpływu grawitacji na ciało bezwładne…

1 polubienie

Uczę się całe życie.
Cierpliwości.
Historii muzyki,filmu,literatury…Historii jako takiej w wybranych zagadnieniach.
Uczę się patrzeć i zapamiętywać…
Uczę się być a nie mieć.
Smakować piękno.
Uczę się odżegnywania od wszelkich przejawów tłumu,stadnego"myślenia".
Uczę się poświęcać uwagę.
I pewnie jeszcze wielu innych rzeczy których końca nie widać.

4 polubienia

Nauczyłam się gwizdać na palcach i uczyłam się sama języka niemieckiego. Niestety na próżno. Doszłam do prawie 4000 słówek i wkułam gramatykę. potrzebna była mi rozmowa, ale tego samemu już nie można. No i zapomniałam…

2 polubienia

Człowiek sie uczy całe zycie jak twierdzi pewien Straznik Długopisu :wink::joy:
Tylko jemu to cos kiepsko wychodzi.

Jak mi sie przestanie chcieć uczyc to znaczy, że czas na ostatnie namaszczenie…
I wybór urny, bo moj kuzyn lubi bezgustownie i na bogato…:wink:

3 polubienia