Dlaczego faceci są tacy beznadziejni w łóżku?

Faceci to obecnie teraz takie cioty, zauważyłyście? Robią za coś bliżej nieokreślonego coś w rodzaju bawidamków bez pożytku. Ile kobiet skarży się na nich??? Ogrom… Niewiele potrafią, ( do prac domowych zatrudniają fachowców bo sami nie umieją), nie dbają o siebie specjalnie, i tak się zastanawiam do czego w ogóle oni są nam kobietom potrzebni… ? bo i w łóżku do niczego … ( maraton wsuwów dwunożnych trafiony zaliczony - cała przyjemność po ich stronie, nawet nie wiedzą jak się do tego zabrać bez wina ). Nie ma już prawdziwych facetów niestety nie… smutna prawda. Wyginęli.

1 polubienie

Dobrze, że już wyszłam z obiegu… :innocent:

1 polubienie

Przykro mi, ale pomimo obecnych trendów, mód i coraz większej presji środowiska, mediów oraz Unii Europejskiej … absolutnie nie mam doświadczenia z facetami w łóżku. Tak, mimo tytlu lat na karku wciąż jestem … homoprawiczkiem. Tak więc w świetle powyższego nie mogę się w sposób merytoryczny ustosunkować do powyżej stawianych tez. Teoretycznie mógłbym ustosunkować osobiście, ale tu znowu jakiś dystans społeczny jest lansowany.
Eh, co za czasy … :joy: :joy:

6 polubień

Dlaczego kobiety są takie beznadziejne w łóżku?
Kobiety to obecnie teraz takie lale, zauważyliście? Robią za coś bliżej nieokreślonego coś w rodzaju ozdoby bez pożytku. Ilu facetów skarży się na nich??? Ogrom… Niewiele potrafią, ( do prac domowych zatrudniają Ukrainki bo same nie umieją), nie dbają o siebie specjalnie, i tak się zastanawiam do czego w ogóle one są nam, facetom potrzebne… ? bo i w łóżku do niczego … ( leżą jak te drewniane lalki, uważając, że skoro są piękne to już wystarczy że rozłożą nogi). Nie ma już prawdziwych kobiet, niestety nie… smutna prawda. Wyginęły

(Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia :slight_smile: )

8 polubień

A ja tak przy okazji zapytam, może ktoś mi tu odpowie. Bardzo rozglądam się za kobietami, ale, cholera, zapomniałem, dlaczego…? Ktoś, coś…? :thinking: :rofl:

8 polubień