Femme fatale-sukces czy porażka

A jak Wy myślicie? Czy warto "być kobietą"jak w piosence Majewskiej? Uff, wysmażyłam temat. Może się rozwinie :sunglasses:

2 polubienia

Żeby potem śpiewać, jak Danuta Rinn; - Gdzie ci mężczyźni?

3 polubienia

moze jak Rodowicz spiewala? Dama byc?

3 polubienia

Ja tam nie wiem…taką jednorazowość uprawiać.Toż to czasochłonne.

3 polubienia

Ja też nie wiem, nie znam się, zarobiony jestem… :thinking: :face_with_hand_over_mouth:

Poza tym ryzyko należy dywersyfikować. No i taki styl życia może okazać się dziedziczny. :face_with_hand_over_mouth:

2 polubienia

Jak dla mnie, za trudne słowo… :thinking: :stuck_out_tongue:

2 polubienia

nie myl z dywersją

1 polubienie

Mam awersję do dywersji… :stuck_out_tongue_winking_eye:

6 polubień

Ja ze zmęczenia mam awersję do perwersji…

5 polubień

Z mojego punktu widzenia,zawsze warto.Nie ma nic gorszego jak kobieta udajaca faceta lub co gorsza,wygladajaca jak facet.

1 polubienie

Też jestem za dywersyfikacją. Bezpieczniejsze. Chociaż… specjalizacja może się okazać strzałem w dziesiątkę i co wtedy? Nigdy się nad tym nie zastanawiałam, wszystko jakoś tak wychodziło naturalnie samo z siebie, bez pozy. :slightly_smiling_face:

3 polubienia

Czasem się zastanawiam …


:wink:

5 polubień

No tak. Do tego kobieta zawsze umie zrobić zupę i awanturę z niczego… :wink:

6 polubień

A jak zupa wyjdzie za słona?
Nie to, ze jestem zwolenniczką przemocy domowej, ale haslo dość skutecznie osmieszylo walke z tą patologią. Zwlaszcza po tej ‘odpowiedzi’
image

4 polubienia

Teraz to się nazywa feministka.

1 polubienie

Feministka?
Od kilkuset lat jak nie tysiecy kazde zachowanie kobiet żądających dla siebie wiecej praw niz owca czy koza konczy sie probmi osmieszenia i zapedzenia do garow, a jak sie uda to i do haremu. Ubezwlasnowolnic i kazac gatunek przedluzac.

3 polubienia

Kobieta powinna umieć gotować.

Sam sie naucz gotować zamiast marudzić!

7 polubień