Jak co roku o tej samej porze?

Nastal czas Wimbledonu ktory nie pozwala sie nudzic.O ile wystep Igi Swiatek rozczarowal,o tyle Magda Linette oraz przede wszystkim Hubert Hurkacz,sprawili nam mnostwo radosci.Przyznam ze od czasu slynnego boju Janowicza z A.Murrayem,ok. 5 lat temu,nie widzialem Polaka grajacego na takim poziomie jak H.H z meczu z N.Djokovicem…
A w przebudzenie Magdy Linette,wierzyli juz chyba tylko niepoprawni optymisci…
Tymczasem tenis,jak zwykle zaskakuje.Juniorka prawie,Anisimowa ktora w Rolland Garros,byla w polfinale,tutaj nie miala nic do powiedzenia z nasza Magda,juz w 2 rundzie!
W tym roku jeszcze nie ma przelamania naszych zawodnikow.Sa jednak coraz wyzsze notowania i byc moze juz na Flushing Meadows,zajda dalej?Kto wie…
Rozpoczal sie Tour De France.Tym razem mniej emocji bo Nie ma R.Majki a Kwiato Kwiatkowski znowu pewnie bedzie sie bil dla innych…Lukasz Wisniowski to raczej kolarz na 1-2 etapy i nie oczekiwal bym zbyt wiele.Prawdziwym kuriozum jest jednak debiutujaca grupa CCC…To tzw.polska grupa bo zarejestrowana w Polsce.Tylko ze…W skladzie na TDF zdaje sie,nie ma Polakow,co dla pewnosci jeszcze sprawdze…
I pierwsze siatkarskie podsumowania.Panie w Final 6 pokonane ale wstydu nie bylo.Wrecz przeciwnie bo mecz z Brazylia byl swietny!Minelo kilka dni i okazalo sie ze Polki przegraly wlasnie z tymi ekipami ktore zagraja w finale[USA-Brazylia].Mala satysfakcja ale jednak…
Na panow musimy poczekac ale kilka spotkan tej ekipy musialo sie podobac juz na etapie eliminacji.
A sezon lekkoatletyczny juz puka do drzwi!Na razie mamy fantastyczny rekord Polski w skoku o tyczce,P.Liska [6.01] oraz znakomite wyniki mlociarzy,kulomiotow…Bedzie sie dzialo!
Jedyne co napawa mnie tradycyjnym niepokojem to…wystep Legii W-wa w Lidze Europy.Za przeciwnika mamy ekipe z Gibraltaru chyba i doprawdy,mam pisac dalej? :smiley:
Nudnawo bylo gdy skonczyle sie pilkarskie ligi.Na szczescie to trwa krotko.Beda sukcesy tego lata?

4polubienia

Powiem tak, dwa mecze siatkówki mężczyzn obejrzałam z doskoku, co do reszty… :stuck_out_tongue:

1polubienie

Cześc na tym portalu :), nikt Ci nie odpisuję, więc sie skusiłem. Też oczekuję sukcesu polskich sportowców, ostatnio lekkoatleci prezentują się dobrze i oby tak dalej, siatkarki i tenisiści też wstydu nie przynieśli. Więc oczekujmy sukscesow w przyszłości :slight_smile:

3polubienia

Ludzie trzymajta mnie , nikt???

Sorry, jak pisałem, to pytanie było dziewicze :slight_smile:

2polubienia

Wy macie jakąś obsesję z tymi dziewicami, chłopaki, to nie to forum haha.

3polubienia

Ubawiłeś mnie tym zawieszonym nad Gibraltarem głosem, @collins02 :smiley: Nie, nie pisz dalej… :stuck_out_tongue_winking_eye:

1polubienie

No bo…To jest cos takiego ze slowa moga nie wystarczyc :laughing:

1polubienie

A mnie jest szkoda kategorii…Dlatego pisze.Bo kibice tutaj to raczej niespotykane…Jakby traktowali sport jako gorszy sort…

2polubienia

Nie patrz na innych tylko pisz,jesli masz cos do powiedzenia:)
Nie napisalem o medalach szpadzistow oraz wysokiej dyspozycji wioslarzy…I tak to nikogo nie interesuje.Ale ogladalem dzisiaj miksty na Wimbledonie.Po raz pierwszy od bardzo dawna…I juz niemal zapomnialem jak elegancka i fajna to moze byc zabawa…
Panowie dziekuja paniom po meczu,calujac jak w wiktorianskim klubie…I chyba pierwszy raz w zyciu widzialem zrelaksowana Serene Williams:))Po prostu fajne i nigdy nie uda sie takiej wp. zagluszyc takich wrazen za pomoca widokow kopiacych sie po mordach w klatkach ktorzy nagle zyskali miano"sportowcow" :confounded:

2polubienia

Jedyny sport, który chętnie oglądam. Kultura i klasa tenisa wręcz mnie przyciąga. Jedno jest pewne za rok na pewno będę na trybunach Wimbledonu.

2polubienia

Strefa kibica - taka kategorie można utworzyć i jadziem :wink: Ciebie interesuje kilka dyscyplin , śmiało o najważniejszych wydarzeniach pisz, nigdy nie wiesz czy nie zachecisz innych. Nie jestem fanatykiem sportu, nawet skoków narciarskich , które uwielbiam , często jednak wybieram sport niż seriale tv. Niżej koleżanka napisała , że tenis to klasa i kultura… Nawet ja wiem , że Serene .W , z klasą i kulturą często ma na bakier.

1polubienie

Gratuluje.Zdobycie biletow na niektore mecze to cud…

Och,o tym mozna bardzo dlugo.Nie ma teraz Szarapowej ktorej wygrazanie pięściami zrobilo miedzynarodową kariere i stało sie dla niektorych zawodniczek normą w zachowaniu.
Kibice swoimi okrzykami zakłocający “swiętą cisze” na korcie,tez dokladają swoje trzy grosze…
Na Wimbledonie jednak pod tym wzgledem jest jakby lepiej.

1polubienie

To jednak sport,rywalizacja, pokonanie przeciwnika dla sławy i dużej kasy. Łyżwiarstwo też jest piękna dyscyplina, kibice nie robią demolki jak kibole na stadionie, a chęć zwycięstwa powoduje dziwne reakcje jak u Harding itd. O tym można otworzyć osobny rozdział i pisać do rana. Każda dyscyplina jest inna, ma inną oprawę, cel zawodników jeden, wygrać (nie wnikam czego pragną bardziej, medalu czy kasy) , czasem czytając o ich wyczynach, stawiam na kasę. Ale co się dziwić, nie każdy sportowiec ma szczęście być wspieranym i opłacanym przez rodziców, kto nie chce opływać w dostatkach skoro jako dziecko dorabiał jako pucybut .

1polubienie

I w ten sposob,dochodzimy do dopingu…
Kiedys zrobiono ponoć badania anonimowe,ilu sportowców dla kasy i medalu,poswieciloby dobre imie i siegneło po doping…
Wyniki były ponoć przerazające…
Nie wiem czy to prawda bo nikt sie do tych badań oficjalnie nie przyznawał ale pisano o tym często.W lekkoatletyce,ciężarach,kolarstwie to temat rzeka.Murzyni klamią nawet co do swego wieku bo i tak tego nikt nie zweryfikuje…

1polubienie

Ty byś się przyznał? Nawet tu na pytamy rozpisywaliśmy się o dożywotniej dyskwalifikacji Armstronga ( wstecznej), pamiętasz jak nas szlag trafiał na Rosjanów? no ileż można stać na pudle , wszystko zgarniali aż się rypło, nakręcono wiele filmów dokumentalnych z udziałem byłych zawodników, dokładnie opowiadali co im podawano i kto, kilka miesięcy temu kolejna afera z udziałem 33 zawodników. Chcę wierzyć, że to tylko sporadyczne przypadki… nadal będę śledzić to i owo obgryzając pazury ( czego poza kibicowaniem nie robię) na pohybel nieuczciwym

image

1polubienie

No ja akurat jestem i bylem bardzo uczulony na punkcie prawdomownosci wiec i w sporcie chyba bylbym taki sam…
Z drugiej strony,bardzo latwo wyobrazic sobie sytuacje gdy trener lub coach szprycuje kogos bez jego wiedzy.Dzisiaj oczywiscie,nie kiedys…
A dzisiaj dlatego ze lista rzeczy zakazanych jest bardzo"plynna",lekow i wspomagan jest tyle ze nie sposob tego porownywac z “kiedys” gdy enerdowskie lekkoatletki przerywaly ciaze w 2 miesiacu dla jakichs historii z wydolnoscia organizmu…
Kiedys doping bylo widac golym okiem jak np w przypadku bulgarskich sztangistow…Dzisiaj to juz takie oczywiste nie jest ale w przypadku Rosjan wyszlo na to ze…zostali w tyle.Bo jesli wpada jeden oszust to znaczy ze ktos cos zlekcewazyl lub zaszla przypadkowa historia…Jesli wpada 80% reprezentacji to znaczy ze to zorganizowana przestepczosc…
Jedyne co mozna zrobic to bezdyskusyjnych dopingowiczow,eliminowac dozywotnio.Straszak w postaci konca kariery dla czlowieka ktory czesto poswiecil jej zycie i nic innego nie potrafi,moze byc skuteczny.

1polubienie

Gdyby tak dożywotnio karali, nie mielibyśmy okazji cieszyć się wynikami np. Justyny Kowalczyk.

1polubienie

No i to jest osobny problem bo w indywidualnych przypadkach,jest podstawowy klopot z udowodnieniem winy.Nie wystarczy zlapac…Nie da sie wykluczyc pomylki lub kombinacji na linii trener-wlasciciel-sponsor,bez wiedzy zawodnika.To wymaga policyjnego sledztwa.
Druga sprawa-zdrowie.Poki istnieje casus Norwezek leczacych astme,wszystko da sie usprawiedliwic…
Trzecia sprawa-plec.Chyba nabardziej obrzydliwa od czasu enerdowskich lekkoatletek i plywaczek…
Absolutne szczyty obludy wymieszanej z polityczna poprawnoscia i zwyklym klamstwem!I te opinie podtrzymuje nawet wykraczajac poza swiat sportu,majac na mysli "Kacpra"Semenye oraz kilku innych mutantow w biegach srednich,udajacych kobiety…

1polubienie