Jaką piosenkę sobie ostatnio nuciliście?

Czasem coś do łba wpadnie i nie chce wyjść prawda?

4 polubienia

Mam taki stary kawałek Locomotiv GT, nie daje mi spokoju

Polecam genialne solo na saksie 2:40

3 polubienia

Tak ale…przez moment zglupialem bo drugi z lewej to Karoly Frenreisz,zalozyciel i lider Skorpio…Ale jest i Gabor Preser,pierwszy z prawej a wiec to bardzo stare zdjecie…

wczoraj w autobusie dopadla mnie Iza Trojanowska i “Jestem Twoim grzechem”…Szok :rofl:

2 polubienia

Lady in black - Kena Hensleya, ale w zasadzie to chyba inny zespół śpiewał. Lubię tę piosenkę, jest fajna do nucenia i to chyba powinna być pierwsza rockowa ballada, którą wysłucha każdy fan rocka. Nie znam się, ale do tej kategorii bym ją zaliczył.

3 polubienia

Nigdy nie slyszalem covera…A w Uriah faktycznie Ken spiewal ten utwor a nie Byron.

1 polubienie

jak mnie zaczyna jakas melodyjka przesladowac to czas na odwyk

jak to wstwilam w telefon jako dzwonek to myslalam, ze mnie sasiedzi zabija w czynie spolecznym

1 polubienie

No i zawsze człowiek doprecyzuje swoje wiadomości :).

1 polubienie

Iza byla niezla
podobnie Urszula
ale trafily na dobry zespol o ile sie nie myle bez Cugowskiego…

1 polubienie

Obecnie od dwoch lat,pracuje w miescie rodzinnym Kena Hensleya:)

1 polubienie
1 polubienie
1 polubienie

Pięknie trafiłeś z pytaniem. Właśnie, że dziś sobie trochę ponuciłem i to z rozrzewnieniem. Posłuchałem wiązanki szlagierów z lat 60 i czepiło mnie się: - “Nie bądź taki szybki Bill” w wykonaniu Magdy Zawadzkiej z kultowego serialu; “Wojna domowa” oraz “Tak mi źle, tak mi szaro”.
I nucę do tej pory na zmianę. A kot patrzy na mnie, jak na idiotę i nie ma podstaw odmówić mu racji.

3 polubienia

Dla niego taki śpiew to miauczenie jest.

1 polubienie

Nie tylko dla niego mój śpiew miauczeniem jest. :grinning:

2 polubienia

Ich pierwsza pływa po transferze Pressera i Lauxa (to ten drugi z lewej!) z Omegi oraz Ferenreisza z zespołu Metro (1971)

1 polubienie