Juz za pół godziny

O awans do ekstraklasy.
Juz mi sie ręce trzęsą i Old Speckled Hen nie ma z tym nic wspólnego :joy:
Ten pokraczny sezon funduje na koniec epokowe emocje…
Warta niczym Stal Mielec,walczy o awans krajowym skladem! Żadnych"spadochroniarzy"z europejskich 3 lig.Spora grupa dobrych piłkarzy ma gdzie i o co grać.Bezcenne!
Mielec juz awansował.Za 3 godziny,moze i Warta awansuje do finalu baraży.
Zanim to nastąpi…

Pink Floyd i"Nieustaraszeni"czyli wspomnienie/muzyczna pocztówka z Anfield Road w Liverpoolu.

Cięzko bylo bez sportu przez pól roku niemal…Prawda?

1lajk

A nasze siatkarki ze Szwajcarią. Przegrywają w I secie 12:20.

:rofl: :rofl: :rofl:
jak komu…
ale ja niereformowalna :wink:

I set 17:25 Ale skład eksperymentalny, same rezerwowe, a właściwie, kandydatki na rezerwowe.

7:12 kurna, w 2 secie…

1lajk

Zdaje sie,wciaz nie z kazdego kraju mozna wrocic bez kwarantanny.Ale i tak,Szwajcarki to nie przeciwnik!

1lajk

Muzyki posłucham,a obrazki mnie nie interesują, tylko wkurzają.
Tak jak i kibicowanie…
No, alem ja nie CHŁOP!

1lajk

Jest piąty set, nasze prowadzą.

1lajk

Nasze wygrały 3:2.

1lajk

Tak…Spojrzalem na sklad.Znam 3 nazwiska:))

1lajk

Jeszcze tylko pare minut i…Warta,You’ll Never Walk Alone!
Edit…
Warta-Nieciecza 1:0!!!
o ekstarklase zagrają w piatek z Radomiakiem ktory dzisiaj 3:1 odprawil Miedz Legnica.
To byl trudny mecz.Slupki,poprzeczki,nie wykorzystane sytuacje…W Niecieczy mogloby byc inaczej…Ale to Warta byla przez caly sezon na topie a Bruk Bet wszedl do baraży raczej kuchennymi drzwiami…

1lajk

W normalnym trybie życia,zaczynam z reguły dzien od klikniecia w"sport".Dzieje sie praktycznie przez 300 dni w roku wiec mozna to juz nazwać rutyną :wink:

2lajki

Ja też niereformowalny i od sportu nie odstąpię…

2lajki

Obawiam sie ze zostalo nas tylko dwóch…

Liczy się jakość, nie ilość. :grinning:

1lajk

:slightly_smiling_face: :grinning:
Tak,bezsprzecznie!
Ale z drugiej strony to kolejny kamyczek do stosu z ktorego wynika ze nic nikogo nie interesuje…
No ale to forum to juz powoli tylko pokurcz…

1lajk

Ale nie upadnie, póki my żyjemy. :joy:

1lajk

Czasem przypomina mi sie “mój"pub,25 lat temu,w poniedziałek wieczorem.Dwóch barmanów,ja z rozpiskami na kolejny dzień[radio],ktoś przypadkowy [pół biedy jesli dziewczyna] i…Taka jedna szalona ktora przychodziła przeczekać az przyjdzie pora emosji serialu"Remington Steele”[poczatki Brosnana]
Ktos powie,ludzie nie mają czasu,mają swoje sprawy…Tak?A kiedys mieli czas i nie mieli swoich spraw?

1lajk

To fajnie, że Warta krajowym składem awansowała, lubię kluby które polegają na własnych wychowankach i Polakach, nie szukając jak piszesz armii zaciężnej z platfusów, którzy nie radzili sobie w 4 lidze za granicą.
Ale wybacz jakoś bardziej zwracałem uwagę na to co dzieje się w tzw. drugiej lidze, czyli po naszemu 3. Tam o awans do drugiej ligi walczyć będą w barażach Stal Rzeszów (odprawiła GKS Katowice) z Resovią Rzeszów (wywaliła Bytovię Bytów). Derby. Wyobrażasz sobie, co tam się teraz dzieje? Pierwsze starcie było na autostradzie A4 :joy:, gdzie grupka ćwierćinteligentów urządziła sobie spęd, by pogadać o meczu :wink:. Na boisku zobaczymy, ale Bóg nie wysłuchał modlitw komendanta policji w Rzeszowie, by chociaż jeden klub z Rzeszowa odpadł z baraży :joy:. Czekam na wynik, a emocjonuje mnie to bardziej niż setki innych meczy, choć w Rzeszowie nie mieszkam i nigdy nie byłem. Będę tam w tym roku przejazdem :wink:.

1lajk

Od wczoraj myśle o tym bo…Nie znam stosunkow wzajemnych w Rzeszowie.Pamietam z dziecinstwa Stal w pierwszej lidze i…To wszystko.
A tu zamiast wielkiego świeta,zapowiada sie chyba jatka…
Natomiast inna sprawa cieszy mnie ogromnie.Od jakiegos czasu,jakby przestalo sie liczyc w ktorej lidze grają niektore kluby!
Rzeszow,Mielec,Katowice,Legnica,Grudziadz…To tylko pierwsze z brzegu jakie mi na myśl przyszły.Wszedzie tam nie brak entuzjastów,jest[bywa] atmosfera,są ludzie ktorym zależy…Lublin,Olsztyn,Stargard,Pruszków…I fenomen Widzewa.I w doniesieniach prasowych nie spycha sie tego na margines.Nie wiem…Moze to dobry przyklad z Anglii gdzie pierwsze 4 ligi są traktowane niemal tak samo powaznie?

1lajk

Tak. To właśnie jest piękne. Nie, kto awansuje, a ta pasja, to że my będąc nawet daleko od niektórych tych klubów, pasjonunemy się także ich dokonaniami.
A Widzew? W końcówce grał tak, by nie awansować. Dziwna ta ich gra była, choć dużo gorsze było zachowanie bandy imbecyli, która po meczu ze Zniczem pobiła 2 piłkarzy Widzewa. Przykre to. Jakoś oficjalnego stanowiska klubu w tej sprawie się nie doczekałem. Władze piłki z Bońkiem na czele też milczą, a Widzew mu przecież bliski…

1lajk