Najlepszą na świecie operacją przeprowadzoną w 2019 roku.
O rozległym przeszczepie:
I to napawa dumą oraz nadzieją,
Niemniej jednak, podpadłaś harmonikowi. Harmonijne zwierzęta nie robią przeszczepów i żyją, a zysku w ekonomii nie ma.
Nawet chciałam zaznaczyć, żeby się nasz Kolega nie denerwował…
Słyszałem. Pytanie jak ci zoperowani ludzie żyją? I jak długo żyją. Uważam że sama operacja to nie wszystko.
Jestem dumny, ze to Polacy.
.
Z tym chłopakiem będzie tak samo. On nigdy nie będzie taki sam. Składakiem to był rower. Człowiek tak nie potrafi. Żyje ale przed nim wiele cierpienia. Nauka mówienia, jedzenia. Ograniczenia w żywieniu.
Przeczytałem “poszczypać” xd
Pojęcia nie mam. Nie jestem lekarzem…
Ma szanse być inny odemnie, ciebie ale i tak będzie sobą, ważne by się nie zniechęcał. Nauka mówienia, jedzenia - np diety nie trwają wieki. Ludzie nie takie cierpienia przeżywają i żyją
I to jest właśnie tragedia : SYSTEM! NFZ nie refunduje, ludzie gadają. Zainteresowaniem może się “cieszyć” człowiek nienarodzony. Jak się urodzi to niech sobie radzi sam z rentą 1000 zł. Lekarze robią co mogą (okazuje się, że mogą bardzo dużo) “ludzie” kąsają a państwo ma gdzieś. Nasza rzeczywistość…
Operacja to początek życia z którym sobie poradzi szybciej niż osoby starsze u których organizm nie zawsze toleruje ingerencję z zewnątrz przez lekarzy, zapewne będą to chwilowe diety by szczęśliwie zakończyć leczenie - to rola rodziców by wszystkiego dopilnować !, by podobne rzeczy się nie zdarzały. Niemniej podobnych przypadków jest dużo więcej, jak i komplikacji pomimo poziomu wiedzy i dostępu do leków czy aparatury. Nie każdy chce być bohaterem
Ja też, ale nie da się pokonać systemu.
I żadna pomoc…
Wystarczy wybrać odpowiednich ludzi którzy dalej pokierują, a nie bez namysłu bo coś gdzieś. Los każdego jest w jego rękach - jak najwięcej pytać i rozmawiać bez owijania w bawełnę, najgorsze jest się zdać na wiarę w cuda ludzi którzy naukę pobierają np. z Google