dziś w kalendarzu : Patryk . Zostało 43 min. Jestem na zielono. Trzymam zieloną butelkę z piwem. Wszystkiego najlepszego ( dla Irlandii😁)
Pół dnia i wieczoru,meczylem się bo nie mogłem odpowiednio skojarzyć dzisiejszej daty
Kiedy wylądowałem w sobotę w Luton,drogi z lotniska do centrum, obstawione były przez policję bo z wszystkich stron walili Irlandczycy na miejscowa paradę.
Nawet osobnej parady starych wozów z lat 30-tych nie zabrakło…
W tym roku jednak, i tak bym nie zaszalał bo z lotniska niemal bezpośrednio do pracy.Dopiero jutro kończę to czterodniowe rozdanie
dzisiaj masz szansę to jeszcze uczcić - 25 min.
ciekaw jestem czy w Irlandii piwo jest tak drogie jak u nas w pubach irlandzkich?
Nie mam szansy bo jestem w pracy.A gdybym nie był…Od tej chwili,mialbym jeszcze nieco ponad godzinę
A jutro w kalendarzu Józef.
I hiszpanski dzien ojca.
Te cudeńka pojda z dymem…
A jest tego ok. 400 kompozycji.
To w Walencji?
Tak w Walencji i okolicach jest tego najwięcej, czasem postawia pojedyncze gdzieś w miejscowosciach turystycznych komunidadu. Przyjezdnym dla zabawy.
Podobna fiesta, tez z takimi instalacjami jest w Alicante na sw. Jana. Walencjanska nazywa sie Fallas, w Alicante Hogueras de San Juan lub quema. W tubylczym Foc de San Juan.
Piwo
Kurcze z dymem? A węgiel chcą wycofać…
Ja właśnie zasiadam do Kronenberga w pubie Powiało nareszcie wiosną.
Debiut w tym roku,w ogródku!
Spóźnione ale z uśmiechem, zdrowie Patrykow,all around The world
Raz próbowałem zielone piwo dostępne w Polsce. Brrrrr.
???
Nie wiem o jakim cudzie natury, Waść piszesz…Nie znam.
Nic szczególnego to było coś chyba z Irlandii była promocja w Kauflandzie.
Na pewno nie było Polskie.
Koledze sw.Patryk z zielonym sie skojarzyl pewnie. Xupelnie slusznie, ale nie w kwestii piwa …
A @1234567 to raczej jakas farbe drukarska piles, bo receptura zaginęła
Moze czeskie Irishgreen czy St.Patrick Irish Green fatbowane chlorofilem?
Nie wiem ochyda była w promocji