NIE jestem lekarzem! Ale wydaje mi się, że to co mamy obecnie to pandemia histerii Mnie ciekawi dlaczego? W ostatnim ćwierćwieczu były pandemie (Polskę też dotknęły). Dlaczego nie używano maseczek, rękawiczek itp??? Dlaczego środki masowego przekazu nie pękały w szwach od informacji?
" 6 lipca 2009 Światowa Organizacja Zdrowia (WHO) poinformowała, że pandemia nowej grypy A/H1N1 jest najszybciej rozprzestrzeniającą się kiedykolwiek pandemią i bezcelowe jest odnotowywanie każdego przypadku choroby. Zwolniono zatem władze medyczne poszczególnych krajów z obowiązkowego odnotowywania każdego przypadku, wymagając tylko informowania o najcięższych lub wyjątkowo nietypowych. WHO zaprzestała też publikowania na bieżąco zestawień przypadków zachorowań i zgonów. Dziś nie wiadomo więc dokładnie, ile ofiar pochłonęła pandemia, a szacunki wahają się między 150 a prawie 600 tysięcy, licząc zarówno bezpośrednie ofiary, jak i osoby zmarłe wskutek komplikacji."
Nie uwierzę, że w ciągu 20 - 25 lat AŻ tak zmieniło się podejście ludzi do higieny, bezpieczeństwa, szanowania zdrowia… Natomiast do pieniędzy???
Macie jakieś pomysły?
Nie wiem. czy nasze media kłamią, czy nie kłamią podając ilość zakażonych i zgonów. Podobno jest ich nawet 50 razy więcej. Ale zobacz co dzieje się choćby we Włoszech. Tam też kłamią? Czy taka sytuacja jak jest teraz była w 2009 roku? Fakt, że więcej osob umierało na grypę, niż na korona, ale zaraźliwość była niewielka.
Szukanie rozwiazan lub…Nie wiem czego…Jakiegos pokrzepienia w teoriach spiskowych lub antyrzadowych to jest przypadlosc wybitnie polska.A jak zakrapiana polityką to juz chyba wyłącznie.
Mozna przyjac ze obraz jest zanizony[a nie zaniżany!] z uwagi na krepujace przepisy nie pozwalajace podciagac jednych czy drugich zmarlych,pod ten sam mianownik.Prawdopodobnie liczba zakazonych jest kilka razy wyzsza bo nie przygotowani na zaraze nie mozemy oczekiwac ze kazdego sie zbada.Ale to wszystko.