No to przed bitwą pod Grunwaldem w Historii na Szybko skrótowa wersja historii Zakonu Krzyżackiego :)

A Ja tradycyjnie jestem ciekaw co do dodania ma birbant. Ewentualnie także inni do tego tematu :slight_smile:

PS. Dawno mnie tu nie było :wink:

3 polubienia

Kolega @birbant też bywa z doskoku, bo walczy moze nie pod Grunwaldem, ale z poważnym wrogiem jakim jest biurokracja.

4 polubienia

To chyba gorsze niż Grunwald!

3 polubienia

Wlasnie, dawno cie tu nie bylo. Juz sie zastanawialam dlaczego…
A ja tymczasem nadrabiam nadal zaleglosci oggladajac poprzednie linki

2 polubienia

No to mamy drugi odcinek … Miały być dwa a chyba będzie więcej …

Jestem ciekaw co sądzisz @birbant na temat tej mini serii i co byś ewentualnie mógł/chciał dodać :slight_smile: ?

Nie znam się na tym… :stuck_out_tongue:

2 polubienia

Ta jasne … A to ciekawe :rofl: :smiling_imp: :imp: :thinking: … A tak poważnie :smiley: ?

1 polubienie

Mam koronowirusy, co mnie usprawiedliwia. :kissing: :sunglasses:

Oby niee :see_no_evil: :grimacing:

1 polubienie

czy Ty tych koronowirusoa to przypadkiem wczesniej nie odchorowales? bo nie za bardzo mi sie chce wierzyc, ze to tak nagle z pierwszymi testami wyszlo. wirus zaraza jeszcze zanim pojawia sie objawy, przeciez tak bylo z hepatitis C - cos tam podejrzewali, ze moze istniec, ale badania krwi do przetoczen wprowadzono dopiero kilka lat po odkryciu.

1 polubienie

Objawy miałem takie, jak tu opisują. Nigdy w swym życiu tak dotkliwie nie chorowałem, jeśli o przeziębienia chodzi. Ani takiego kaszlu nie miałem. Do tej pory mówię z trudem. Trwało to ok. 5 tygodni. Kilka razy byłem bliski omdlenia i słabłem tak, że myślałem, że koniec mój nadchodzi. Jeszcze i dziś zakręci mi się w głowie. Parę dni uciekło mi z życiorysu. Cholera wie, co to było? Ale mało mnie nie odesłało na tamtą stronę. Po prostu czułem, ze coś ze mnie ucieka. Póki co, niby przeszło, ale nadal jestem jakiś niespokojny psychicznie.

4 polubienia