Quiz z dedykacją dla benaska

Ile wiesz na temat rozwoju dziecka? - Quizy (wprost.pl)

2 polubienia

Dziecko długo rośnie. Najpierw sra i płacze w nocy. Potem się buntuje, ucieka z domu, pali, piję, ćpa. Potem kończy szkołę i się wynosi. Inwestycja bezzwrotna

4 polubienia

100% 9-9

2 polubienia

Nie znam się na rozwoju dzieci. To jest bardzo indywidualna sprawa.
Można najwyżej ustalić jakieś minimum.
A potem wszystko zrzucic na ciężkie dziecinstwo albo nawet okres plodowy i ciasnote jak się wieloraczki trafią.

2 polubienia

Większość nie wyrasta z bycia dzieckiem, zamiast zapewnić byt czy np pomoc rodzicom, to rodzice nadal prowadzą za rękę 40 letnie dzieci przez życie, np wybierając im żony :stuck_out_tongue_winking_eye::rofl:

1 polubienie

Mój wynik to 8/9. Mogę być ojcem. Ojcem devilem

4 polubienia

8/9 a zle dobór zabawek czyli chyba pyt.8.Ogólnie rzecz biorąc,wiekszość tych pytań to banialuki.

5 polubień

Z tym najważniejszym okresem to dyskusyjne, bo może być i 0-6, ale ok.

2 polubienia

Rozwój dzieci z natury jest już ustalony, łącznie z odchyłkami + - / wcześniak lub po terminie. Na trudne dzieciństwo nie ma wymówki - to rodzice decydują o życiu dziecka. Jakoś dziwnie są normalne dzieci żyjące w rodzinie z jednym rodzicem, niż tam gdzie oboje wychowują, ciasnota :rofl: problem bardziej genów i zdrowia rodziców, dwojaczki, trojaczki itd to żaden problem - im jest dużo łatwiej niż rodzicom je wychowywać, bo działa instynkt poznawczy, dziecko obserwuje dziecko i tak się uczy im potrzebnych rzeczy, zachowań itd bez opóźnień / które by wprowadzili np rodzice nie mający wiedzy o wychowywaniu i opiece np noworodka lub dziecka /. Mi wychowanie bliźniaków nie sprawiało żadnych problemów, w przeciwieństwie do hm rodzin z jedynakiem

1 polubienie

Od jedynakow to proszę z daleka … :wink::rofl::rofl::rofl:

2 polubienia

67%

2 polubienia