Swój biznes ?

W mojej głowie bez przerwy szukam pomysłu na coś swojego .
Takie tam małe zboczenie od lat .
U nas w rodzinie ( duża jest) każdy pracuje na swoim w zasadzie.
Prócz mnie , czarnej owcy :smile:
Póki co nie narzekam na swoją pracę, ale …
Moi rodzice prowadzą Ośrodek Szkolenia Kierowców.
Ale uwaga: zawodowych kierowców.
Tylko takich.
Oferta obejmuje wyłącznie szkolenia w zakresie kwalifikacji wstępnej, szkolenia okresowego.
Najprościej mówiąc jest to ośrodek , dla gości jeżdżących tirami.
Tak sobie pomyślałam, że czemu tylko dla nich ?
Czemu by nie robić kursów dla kategorii B.?
I w mojej blond głowie zrodził się pomysł zrobienia uprawnień na instruktora jazdy kategorii B :slight_smile:
Że ja bym miała nim zostać ! :smile:
Jeżdżę od lat po 8-10h samochodem dziennie.
Jeździć umiem. Kto by nie umiał przy takim przemiale :smile:
Kurs na instruktora nauki jazdy rozpoczyna się od obszernego egzaminu kwalifikacyjnego, który składa się z 500 pytań dotyczących przepisów prawa o ruchu drogowym, a także z testu psychologicznego.
Zdałabym choćbym się miała zesrać :stuck_out_tongue_winking_eye:
I tym sposobem mogłabym dołączyć do firmy moich staruszków, ale na swoim własnym tyłku.
Oczywiście to tylko plan blondynki i kiełkuje kilka dni dopiero , więc to jedynie pomysł.
Żadnych konkretów, prócz stawki godzinowej, ktora wynosi okolo 30 zl .
Myślicie, że to mogłoby się udać?
Czy baba mogłaby uczyć jeździć?
Mam tu dobry grunt, bo jest to branża moich rodziców.
Im jeszcze o pomyśle nie wspominałam.
I nie wiem czy w ogóle wspomnę.
Ale pogadać z Wami zawsze chętnie pogadam :smile:

6 polubień

Spora czesc instruktorow jazdy w Hiszpanii to kobiety, nikogo to nie dziwi. Podobnie jak kobieta za kierownica wiekszego auta ponad 3,5 tony czy autokaru. Z tirami rzadko, ale to chyba specyfika pracy odstrasza, zwlaszcza, ze jednak kobiety jednak zwyczajowo zarzadzaja domem w wiekszym stopniu niz mężczyźni.

1 polubienie