Na jakim? Czy są jakieś szybkie sposoby na naukę gry? Nie chodzi o bycie wirtuozem tylko zwykłe poprawne granie.
Nie umiem, Kiedyś uczono mnie gry na perkusji, ale z braku czasu musiałem zrezygnować.
Mój brat grał na skrzypcach, gitarze i flecie, i na instrumentach klawiszowych, a ojciec na klarnecie i akordeonie.
Z tego, co mi wiadomo, to @benasek na gitarze się teraz uczy.
Uczy to chyba za mocne słowo Ja próbuję się uczyć. Dostrzegam przy tym jednak dwa podstawowe problemy. Jeden to taki, że doba jest za krótka a drugi, że nieco mi brakuje talentu …
W wieku 7 lat grałam na pianinie, w LO miałam z kolei krótką przygodę z gitarę. Szybko? To się raczej nie da; technikę trzeba wypracować. Ale nie jestem specjalistą, nie znam się
Na nerwach gram bardzo ostro. A to głośny jest instrument.
@benasek Korzystasz z jakichś materiałów, filmów na YouTube?
@gra Ktoś Ci pokazał jak grać? Jakiś nauczyciel? Ognisko muzyczne?
Korzystam - z kilku. Jest tego na YT. Jak masz trochę smykałki, nauczysz się.
Wow! Super! Prze kilka miesięcy byłam w zespole ludowym. Na próbach przygrywał nam chłopak na akordeonie. W wolnych chwilach grał coś od siebie i to było wspaniałe, wielki talent.
Akordeonu przyjemnie się słucha gdy w dobrych rękach jest.
Ognisko muzyczne w klubie osiedlowym.
Muzykalna rodzinka
O strony taty, bardzo. A jak jego siostry dumki śpiewały…
@birbant U nas rodzina poszła w kierunku śpiewu. 2 kuzynów potrafi grać na gitarze.
Też nauczyłem się, w czasach ogólniackich kilka chwytów gitarowych od grających kolegów.
A najlepszy numer był taki, że zagrałem na perkusji na jakimś uczniowskim koncercie w szkolnej auli. Do gitary solowej, basowej i organów i nikt się nie zorientował, że nie jestem perkusistą. Wiedzieli tylko ci, z którymi grałem i jakoś ratowali sytuację. Ale z rytmu nie wypadłem. Z godzinę waliłem w te bębny.
Nie liczac nerwow bliznich?
Niestety nie.