You tube i youtuberzy...

 Subskrybujecie jakichś? Oglądacie systematycznie?

 Poziomu swojego angielskiego nie nazwałbym nawet dobrym. Jestem totalnym samoukiem, nigdy nie uczyłem się tego języka systematycznie… Do subskrybowania jeszcze nie doszedłem, ale jest jedna pani, do której kanału wracam dość często. Świetnie prowadzi swój program :slight_smile:

2 polubienia

Nie subskrybuję…ale mam…

1 polubienie

Sporadycznie, w większości muzyka. Nie subskrybuję.

2 polubienia

Mam kilka swoich “ulubionych audycji” -czasem o nich zapomnę,czasem sobie przypomnę.
Można cały dzień spędzić w wirtualnym świecie tylko ogladając i słuchając,
a nawet poćwiczyć i pogimnastykować się można “bez wychodzenia z domu” .
Jak na stacji kosmicznej…

2 polubienia

Ja natomiast potrafię zacząć od muzyki a skończyć po kilku godzinach na przepisie na szarlotkę :smiley:

1 polubienie

To prawda, @Mamita :slight_smile: Jest sporo naprawdę ciekawych kanałów.

Ja cały czas mam muzykę relaksacyjną w innej karcie. W zupełnej ciszy czuję się nieswojo.

1 polubienie

Subskrybuję i oglądam jak mi czas na to pozwoli, a tematyka przeróżna.
Podróże, kulinaria, muzyka, coś na wesoło.

1 polubienie

A może jest coś, co zechciałabyś polecić, @Bocca-Lupo?

1 polubienie

Wiem, że różne są gusta, ale mnie rozśmiesza ta dziewczyna i oglądam jej kanał często.
Niekiedy zrywam boki jak parodiuje makijaże, stosuje maseczki, maluje obrazy, prezentuje różnego rodzaju przedmioty. Zawsze oglądam z uśmiechem na twarzy.

1 polubienie

Tylko muzyka na chybił trafił i filmy instruktażowe ( bez subskrypcji).

1 polubienie

Mam swoj kanal na YT,w nim ok 150 utworow w moim wyoonaniu,
Subskrybuje kilka kanalow podsluchujac wykonanie,technike gry na instrumentach.

3 polubienia

Ubawiłem się :smiley:

1 polubienie

To może ja ze swojej działki,