Znacie wyciskarki do soków?

Podobno nać marchwiana, listowie rzodkiewek a pewnie i inne trawy są jadalne i są źródłem cennych witamin. Ja to wszystko wywalam do odpadów bio bo przecież królikiem nie jestem.:rabbit2:

Po paru latach przerwy skusiłem się na udział w pokazie. Zastrzegam się że nie po nagrodę, nie na zakupy a z nudów i z ciekawości co nowego. Wiadomo co było: masażery, garnki, odkurzacze i roboty kuchenne.
Uwagę moją zwrócił wolnoobrotowy wyciskacz soków . On ponoć dałby radę wycisnąć wszystkie witaminy z wymieniowej wyżej zielenizny (i z czegokolwiek) i nie musiałbym jej szatkować zębami. Oczywiście nie zamierzam go kupić za oferowane 4 900 złotych.:frowning_face:

I tu pytania: kto zna tę odmianę sokowirówek, kto ma i używa, jak się sprawdzają? Jakiej marki i za ile? Bo jako przysięgły mięsożerca doszedłem do wniosku, że jednak należałoby czasem jakąś witaminką mięsiwko przegryźć.:yum:

3 polubienia

Nie znam się. Musiałbym zapytać mamusi.
Kupię toto jak mi protezy nie dopasują. Na razie bede chrupać.

1 polubienie

A sok to ewentualnie w piwie.

1 polubienie

Zona mojego brata ma taka wyciskarke (sokowirowke) ktora wyciska wlasnie kazde zielsko: szpinak, salate. natke rzodkiewki i inne listowie
Funkcjonuje juz kilka lat (wyciskarka, a nie kobieta - choc kobietka tez ma sie niezle) i jak na jej funkcje niedroga byla cos chyba okolo 800 zl a moze nawet mniej
Jest to jedyna tego typu sokowirowka w miare sprawna i wydajna. Inne kobiety pookupowaly drozsze i czesc pooddwaly do reklamacji.
Otoz polecilabym ci te wlasnie wyciskarke do owocow. Tylko zapytac musze brata jaki to typ, rodzaj i firma

Na pokazach ceny sa zwykle zawyzone.

1 polubienie

A czy toto zrobi sok z konopi?

2 polubienia

@Devil
Pewno tak
Tylko skad wziac konopie?
Chhociaz z tym coraz lepiej cukierki z dodatkiem konopi juz u nas sprzedawaja. Szkoda tylko ze tych konopi jest tak malo ze trzeba by zjesc kilka (kilkanascie?) tych paczek zeby zadzialalo