Covid nie wybiera

Dziś u mnie podali, że e Trump i Melanie "złapali " covida. Są w kwarantannie.
Nie jest to pierwszy szef rządu , który zachorował
Wcześniej byl choćby Bolsonaro.
Tylko, że wybory za miesiąc - co prawda przez ostatnie 4 lata dość skutecznie zarządzał USA za pomoca tweetów, tylko czy to wystarczy na kampanię?
A Biden jest tak bezbarwny, ze bez tego pajaca może stracić. Życie pisze ciekawe scenariusze… :joy:

1 polubienie

Trump pewnie będzie się zgrywał że jemu nic nie grozi i że ten covid nie taki straszny jak go WHO i Chiny malują.
Musiało by go jebnąć tak by wylądował pod respiratorem. Polskim.

3 polubienia

moze ma zdrowego sobowtora?

oby teraz nie zmienil “twarzy” i nie zaczal sie zgrywac na biednego i skrzywdzonego, bo jeszcze ktos w to uwierzy.

A może to teatrzyk polityczny ? Kiedyś mówiono, że Putin miał już kontakt z dwiema osobami zarażonymi (że niby Car taki odważny i niczego się nie boi haha :crazy_face:)

A Johnson też ponoć miał i pokazywali jak ma gorączkę … Pytanie czy to też nie było wyreżyserowane …

Może Trumpuś ma już dosyć i wykorzystał okazję na pogłębienie popularności, a przy tym możliwość pozostania w domu :thinking: :face_with_monocle: :eyes: ? …

2 polubienia

I dobrze.
Moze wreszcie dotrze do niereformowalnych debili ze trzeba sie na przyklad,myc.
Ze warto spojrzec kto i dlaczego przekracza granice.Moze wreszcie ludzie,przynajmniej niektorzy,pojma co znaczy byc odpowiedzialnym za innych.
Zawsze to samo.Poki na wlasnej skorze czegos nie odczujesz,nie ma szans bys zrozumial.
A i tak mam skasowany urlop bo jakiejs bandzie nie chce sie przestrzegac spolecznych regul.Jestem tak wkuty ze zayebalbym byle kutasa ktory"nie wierzy" w zaraze. :exploding_head: :rage: :rage:

3 polubienia

to ciagle masz pole do popisu z tymi niewierzacymi…
byle bys sie nie przepracowal.

1 polubienie

To by mnie nie zdziwiło…

1 polubienie

Tymczasem w Polszy czy jak kto woli Kaczolandii … XD

to znaczy, ze respiratorow juz nie ma
ale winni sa ci, ktorzy nie uzywaja aplikacjoi covid stop.


maseczki przy tym szpiegu to zabawa w piaskownicy…
1 polubienie

Tak sobie czytam komentarze pod tą wypowiedzią co ją dzisiaj wstawiłem i zauważam, że jestem coraz bardziej zobojętniały … Tzn. ludzie piszą, że tego się nie da słuchać i wiadomo, że czasem premier kłamał jak to politycy mają w zwyczajom (chodzi mi o to, że mamy lepszą sytuację od większości krajów), ale jakoś mi to zwisało JUŻ w tej wypowiedzi …

I ty w te brednie uwierzyłaś…? hahaha

Poza tym te njusy z opoznieniem do ciebie trafiaja… i z całą pewnością wiesz że był chory i że jest na kwarantannie i odwiedziłaś go z kwatkami :smiley: bo co w tv powiedzieli to prawda… trza wierzyc haha no nie wierze…

No przecież ktoś nowy teraz musi przytulić 200 baniek na nowe respiratory, których handlarz bronią nie dostarczy… :wink:

3 polubienia

Poki entuzjazmu by starczylo…
Jadac dzisiaj do pracy,mijalem grupe,podkreslam GRUPE ok. 10 islamskich bab z ok. 20 dzieci.Wszystko to sie klebilo na trawniku w parku,zadnych masek,rekawiczek…Zarcie z Mcdonalda porozrzucane doslownie wszedzie,jakies plastiki-butelki,takze…Brud i syf jakiego w tym roku nie widzialem. Gorzej bylo tylko podczas kursu w Luton,dokladnie rok temu.

1 polubienie

co do tego islamskiego klebowiska to ich poczucie higieny mocno odbiega od mojego.

1 polubienie

Moj kolega z Luton,twierdzi ze Rumuni sa gorsi…Tego juz sobie nie wyobraze ale faktycznie,to co tam zobaczylem w centrum,rok temu byloby delikatnie mowiac,trudne do opisania…

Rumuni to nie, ale cyganie rumunscy to niestety tak - i to tez nie wszyscy, a ta wedrujaca biedota.
a Rumun jak go z cyganem pomylisz to sie bardzo obraza i skadinad slusznie - bo to bardzo ambitny narodek, tak jak ich rodzinka Ceausescu zgnoila to tylko podziwiac tempo w jakim nadrabiaja zaleglosci.
oczywiscie zamilowanie do bizantyjskiego przepychu i snobizm to i u nich wbudowane w kulture, ale jakby wszysc ludzie byli tacy sami? smutno by bylo.

1 polubienie

Tak,racja…W koncu mieszkalem dwukrotnie sciana w sciane z Rumunami miejskimi i w jednym przypadku byli to bardzo fajni i przyjacielscy ludzie.
Kiedys spedzilem noc na Luton,czekajac na samolot.Mialem isc do hotelu ale…Zmienilem zdanie.Usiadla obok mnie,z ogromniastym lap topem na kolanach,sliczna dziewczyna.W typie troche Lolobrigidy i moze za duzo pierscieni ktore mogly robic nawet za orez ale…I tak przegadalismy cala noc az do 6 rano:))
Pokazywala mi zdjecia rodzinki ktora wyemigrowala do Wloch…Mysle ze nie odroznilbym od Wlochow.

1 polubienie

przy poziomie komplikacji jezyka rumunskiego pozostale romanskie to dla nich kaszka z mleczkiem.
ale nawet wiejscy Rumuni - tacy troche jak nasi gorale, to tez ludzie bardzo w porzadku.
maja pecha, bo Cyganie stanowia ok. 10% populacji, sa wszedobylscy i halasliwi.

1 polubienie

Jedno jednak zapamietalem i niestety przez to bede unikal…Choc moze juz raczej mi to nie grozi :innocent:
Nie da sie zyc pod jednym dachem w Rumnami-rodzina.Okupacja kuchni trwa z reguly ok. 7-8 godzin dziennie,papierosy non stop a wieczorami,znowu w kupie,bynajmniej nie pachnacej fiolkami,hektolitry piwa i wina…
A jak jeszcze zaczna zdejmowac obuwie i te ich swetry,pamietajace chyba lata 80-te,robi sie bardzo nieciekawie.
Pierwsza fala polskiej emigracji z 2005-6 roku,byla zreszta dosyc podobna jesli chodzi o higiene.Tych juz jednak albo od dawna nie ma albo posciagali rodziny i dzisiaj juz nie przypominaja samych sibie sprzed lat