Czy jest sens twierdzić, że epidemia się skończy latem jeśli będzie sucho i gorąco ... ? Przecież ten wirus sobie dobrze radzi nawet w Iranie

A nawet Turcji, Egipcie czy Algierii …

2 polubienia

No właśnie. W Afryce też są przypadki - fakt, że nieporównywalne w liczebności, ale jednak.
Co za świństwo ! Półkula południowa znacznie mniej narażona. Może z tą wyższą temperaturą to trochę prawda… ? :shushing_face:
Ja chcę w to wierzyć bardzo, naiwnie może i czekam z utęsknieniem na wyższe temperatury u nas.
Wiem, jestem laik i myślę po swojemu. Co przeczytam, to łykam jak kania dżdżu

4 polubienia

Też chcę w to wierzyć :slight_smile:

1 polubienie

Naturą każdego organizmu jest przystosowanie się do otaczających warunków, aby z jak najmniejszymi stratami energii mogły się rozwijać i rozmnażac.

.dlatego po tysiącach lat ludzki genom tak zmutowal, ze człowiekowi urosły ręce, by mógł się w końcu po głowie podrapać. Albo puknąć w razie potrzeby.

6 polubień

wrozenie z fusow
wirus jako taki? moze by skonczyc z wojenna retoryka?
na razie metody poza paralizem ekonomicznym nie znaleziono
epidemie czy pandemie to zywiol, a nie wrog z okopami
z wrogiem po skonczonej wojnie to chociaz mozna sie napic :wink:
walka z ospa wlasciwa trwala od wymyslenia szczepionki po jej zastosowanie cos ponad setke lat?
nie po to w wiezieniach stosowano kare izolatki zeby komus bylo z tym dobrze :slight_smile:
kwarantanna to dopiero pierwszy etap
mnie martwi ekonomia - jak to mowia? za pieniadze kupisz wszystko z wyjatkiem zdrowia

7 polubień

Myślę, że ta wiara, ta nasza desperacja maciejjka … :slight_smile:

2 polubienia

A powiedz mi jaką tam pogodę macie w Hiszpanii od czasu epidemii czy tam pandemii ?

EDIT: Pada u was ? Jest sucho ? Ciepło czy jak xd ?

spierniczyla sie, psa na dwor nie wyrzucisz :wink:

3 polubienia

Powiem, że najbardziej w tych czasach zarazy myślę właśnie o Tobie i o Leone - z tego co czytam co u Was, to drętwieję po prostu z przerażenia !