A nawet Turcji, Egipcie czy Algierii …
No właśnie. W Afryce też są przypadki - fakt, że nieporównywalne w liczebności, ale jednak.
Co za świństwo ! Półkula południowa znacznie mniej narażona. Może z tą wyższą temperaturą to trochę prawda… ?
Ja chcę w to wierzyć bardzo, naiwnie może i czekam z utęsknieniem na wyższe temperatury u nas.
Wiem, jestem laik i myślę po swojemu. Co przeczytam, to łykam jak kania dżdżu
Też chcę w to wierzyć
Naturą każdego organizmu jest przystosowanie się do otaczających warunków, aby z jak najmniejszymi stratami energii mogły się rozwijać i rozmnażac.
.dlatego po tysiącach lat ludzki genom tak zmutowal, ze człowiekowi urosły ręce, by mógł się w końcu po głowie podrapać. Albo puknąć w razie potrzeby.
wrozenie z fusow
wirus jako taki? moze by skonczyc z wojenna retoryka?
na razie metody poza paralizem ekonomicznym nie znaleziono
epidemie czy pandemie to zywiol, a nie wrog z okopami
z wrogiem po skonczonej wojnie to chociaz mozna sie napic
walka z ospa wlasciwa trwala od wymyslenia szczepionki po jej zastosowanie cos ponad setke lat?
nie po to w wiezieniach stosowano kare izolatki zeby komus bylo z tym dobrze
kwarantanna to dopiero pierwszy etap
mnie martwi ekonomia - jak to mowia? za pieniadze kupisz wszystko z wyjatkiem zdrowia
Myślę, że ta wiara, ta nasza desperacja maciejjka …
A powiedz mi jaką tam pogodę macie w Hiszpanii od czasu epidemii czy tam pandemii ?
EDIT: Pada u was ? Jest sucho ? Ciepło czy jak xd ?
spierniczyla sie, psa na dwor nie wyrzucisz
Powiem, że najbardziej w tych czasach zarazy myślę właśnie o Tobie i o Leone - z tego co czytam co u Was, to drętwieję po prostu z przerażenia !
Leosia nie ma już od dobrych miesięcy i to mnie bardzo martwi…
A Ty okonku, trzymaj się kochana i dbaj o siebie z wszystkich sił !
No kurczę, ale ckliwość ze mnie teraz wylazła…
Leon się odezwał ?
Sorry ale co za osiolek twierdzi dalej ze lato wystarczy???
Od dwoch co najmniej tygodni,nikt czegos takiego nie mowi powaznie…