Czy ktos z was cos takiego mial?

Od prawie miesiaca bardzo bola mnie miesnie nog. Bole jakby sie miesnie kurczyly. Internistka dala mi magnez (ale za duzo nie mozna, bo…biegunka!). Ile czasu mam ten magnez lykac, zeby sie uzupelnil niedobor? Teraz ledwo chodze na voltarenie… :frowning: Przy okazji czy chodzic mimo to, czy siedziec (lub lezec)? Wazna rzecz, bo po prostu nie wiem co robic…

2lajki

Badania krwi Ci zrobiła, czy ten magnez kazała zażywać tak na oko?
Z tego co czytałam sprzątałaś intensywnie, może zakwasy masz?

4lajki

Pzyczyn moze byc duzo. Sprawdz rownowage potas- sod, czy krzeslo i fotel wygodne. A czesto to moze byc zwykle przeciazenie - jak piszesz nawet porzadki w domu, czy zmiana wysokosci obcasa.

3lajki

obstawiam kręgosłup
spec powie ci konkretnie pomiędzy którymi kręgami szukać problemu

3lajki

A nie puchna Ci nogi?

1lajk

Nie robila, ale sprzatalam juz na bolu. Niestety, wiekszosc czasu spedzam siedzac lub lezac. Moze sama sobie zle zrobilam…

Rybcia. spojrz wyzej… Potas tez dostalam! To wszystko MOJA WINA!!!

No niestety mam przepuliny miedzykregowe. Ale po co to stara babe leczyc…

Nie. Zupelnie nie wiem dlaczego, od mlodych lat trzymam nogi na STOLE!!! Oczywiscie nie w pracy, ale teraz to naturalne! :slight_smile:

Ja mialam takie skurcze po naderwaniu ścięgna i zlamaniu nogi, kiedy przez poltora miesiaca prawie sie nie ruszalam. Moze trochę spacerow?

1lajk

Też prawdopodobne.

1lajk

Wlasnie mysle, ze sama sobie zrobilam ZLE::!

Zrób sobie badania krwi i prześwietlenie kręgosłupa to Ci dużo wyjaśni.
Powiedz tej Twojej mądrej lekarce, że nie wyjdziesz z gabinetu jak Cię porządnie nie zdiagnozuje, a magnez to niech ona sobie bierze na skurcze.
Może jakaś rehabilitacja?

3lajki

Taaa, ale to lekarz ze spoldzieni,. NFZ ma wszystko w d… (te czerwone malpy)… Kregoslu mam niezle zjechany. Ale: chodzic czy nie??? Juz sie poswiece bo nikt nie bedzie mi pomagal…:frowning:

1lajk

Przyczyn może być wiele. Od niedoboru magnezu po nawet stwardnienie rozsiane. Podobno od tarczycy też organizm lubi świrować. Może być jeszcze zakrzepica. Musisz zrobić badania.

1lajk

O Jezu, byle tylko nie to stwardnienie…

Chodź, bo jak przestaniesz to w ogóle nie będziesz mogła się ruszać.

1lajk

To moze byc jakis problem naurologiczny,wysuwajacy sie dysk,to warto by sprawdzic.
Wcesniej myslalemo zatrzymaiu plynow w organizmie,ale wtedy zazwyczaj puchna nogi w kostkach.
Ale mozesz sprobowac,pic duzo wody minerlnej,(1,5-2L/dzien)co wiaze ie z czestymi wizytami w WC.))

1lajk

Ja tak kiedyś miałem przy stresie i napięciu kiedy siedziałem spięty gdzieś to na drugi dzień mnie mięśnie nóg bolały.

1lajk

O rany! To bede plakac i chodzic!!! Dziekuje, trzymaj kciuki…

2lajki