brał lekarstwo “nasen”?
Jeśli tak to czy działa?
Nie jestem lekarzem, ale wiem, że nie na każdego dany lek działa tak samo.
Bożesztymój
Lek może powodować uzależnienie psychiczne oraz fizyczne. Długotrwałe przyjmowanie leku Nasen może wiązać się z groźnymi dla zdrowia działaniami niepożądanymi, np. zaburzenia widzenia, zmiany obrazu krwi, zaburzenia rytmu serca, koordynacji ruchów, zmiana smaku
Lek Nasen, zawierający zolpidem, jest stosowany w leczeniu bezsenności, ale może powodować różne działania niepożądane, takie jak zawroty głowy, SENNOŚĆ, ból głowy, niepamięć następcza, koszmary nocne i zaburzenia widzenia. Długotrwałe stosowanie może prowadzić do uzależnienia i zespołu odstawiennego.
Czyli co? Jednym z niepożądanych (?) skutków stosowania leku na bezsenność jest… senność
Lek zalicza sie do benzodiazepin. Czyli jak to mówią psychotropow.
Owszem jak wszystkie leki moze tez byc trucizną. Na pewno stosowany dlugo i bezmyslnie uzależni i bedzie wymagac coraz wieks,ych dawek. Popity alkoholem nie tylko rozwala watrobe, ale mozna to określić narkotykiem dla biedoty. (Mialam okazje do takiego pogotowie wzywac, odiolkowi sie zachcialo zaszpanowac na imprezie) Lekarze czesto zapisują ten lek, zapominajac uprzedzic, że to lek a nie cukierki.
Nazwa tego, o ktorym pisze @elsie jest myląca. Owszem benzodiazepiny na poczatku tak dzialaja, funduja mozliwosc zasniecia, ale jakość snu?
Nie jestem lekarzem, ale tez nie samobójcą. Na bezsenność? Najpierw nalezy ustalić jej przyczynę. A nie oszukujmy sie,w pewnym wieku jak sie wychodzi z kieratu i zanim sobie poukladasz nowy rytm zycia? W lekomanie tego typu wpasc łatwo.
Absurd, że lek na bezsennosc powoduje sennosc? Poczytaj inne ulotki dodawane do leków…
Z ta sennością to jest troche inaczej - ponieważ tego typu leki wymuszaja sen, nie jest on dobrej jakosci i mozesz sie po tym czuc otępiały, rozdrazniony i ogolnie obrazony na caly swiat i okoliczne galaktyki.