Czy mogę żądać odszkodowania od pana boga za uszczerbek na zdrowiu wywołany strąceniem z nieba?

Mocno wtedy walnąłem. Zostałem też zniesławiony i pozbawiony części mocy.

1 polubienie

mozesz, jak najbardziej - ale obawiam sie, ze poczekasz do Sadu Ostatecznego z odwolaniem od nieprawomocnego wyroku.

1 polubienie

A było się buntować?
I nie pytaj nas, bo w piekle masz duuużooo prawników… :stuck_out_tongue:

4 polubienia

Złożę pozew. Mam dokumentacje medyczną od doktora Samaela.

2 polubienia

Nie zostawię tak tego. Przez niego nabawiłem sie choroby skóry. Jestem czerwony. Urosły mi rogi. To od stresu.

1 polubienie

Rogi to ci urosły od czego innego.

2 polubienia

Jeszcze tam w niebie Maryja mnie zdradziła. To od tego te rogi?

Nie wnikam, nie znam się na tym, zarobiony jestem… :innocent:

1 polubienie

Mam dobrego adwokata.

W piekle to się roi od adwokatów, jeden lepszy od drugiego.

Nie przesadzaj, moce masz nadprzyrodzone! Masz swoje własne królestwo, do którego nikt (z Bogiem na czele) Ci się nie wtrąca, możesz się teleportować na Ziemię, być niewidzialnym, opętywać na raz wielu ludzi i jesteś praktycznie bezkarny. Tak to srogo cię Bóg ukarał :slight_smile:

2 polubienia

Boje się tylko sądu najwyższego w niebie bo oni tam skorumpowani są. Kochają srebrniki a jak przychodzi to ogłoszenia wyroku to wyrzekają się po trzykroć.
Kolegę tu mam - Judasz się nazywa. Powiedział mi.

1 polubienie

No niby racja ale strajki tu mam coraz częściej. Potępieni wychodzą na ulice. Walą mi koktajlami w rezydencję. Używamy już armatek ogniowych. Potrzebuję funduszy na rozbudowę kotłowni.

1 polubienie

Przeczytaj hipotezę szóstą i siódmą. Gdyby były właśnie one prawdą? Nie miałbyś wtedy kumpla o którym wspominasz. Nie osądzajmy nikogo nie znając całej prawdy :wink:

3 polubienia

Oczywiscie. Odszkodowanie Ci sie nalezy!

1 polubienie

Znam Schmitta Ewangelie wg Judasza. Musial zdradzic, “aby sie wypelnilo pismo”…

1 polubienie