Jak oceniacie urządzony przeze mnie pokój dla mojej córeczki?

Fajnie czy nie?


2polubienia

Zajebisty xd

1polubienie

Chyba ironię wyczuwam :wink:

Osobne pokoje mają ?

Tak

1polubienie

Kiedy ma się urodzić?

Termin na 24 sierpnia

1polubienie

Pokój nie jest zagracony , co bardzo lubię i panele mamy identyczne :stuck_out_tongue:

1polubienie

Tanie były :wink:

1polubienie

Ale A4 :wink:

Pokoj funkcjonalny i w spokojnej kolorystyce to ok. Ale i takna początku łatwiej jest mieć dziecko przy swoim łóżku ( by slyszec gdy placze i latwiej w nocy wstawac).

To masz niezly metraz gdy tyle pokoi. A starsza w jakim wieku?

1polubienie

Widzę, że przygotowane i dopięte na ostatni guzik, nawet torba do szpitala?
Oj będzie się działo :wink:
Kup jakieś zabawki.

3polubienia

Mały metraż ale,jako taki,bardzo fajnie.

1polubienie

@ihtiel, o mój wiek pytasz? odnosisz się do mnie :stuck_out_tongue_winking_eye:
W jakim wieku jestem, wszyscy na forum wiedzą, ale żeby mnie tak od starszej tu wytykać
:sleepy:

1polubienie

Nie. Do wieku córki autora pytania. Chyba jeszcze te inne odnośniki mi nue pasują

1polubienie

To mos scynście :stuck_out_tongue_winking_eye:

Moja mloda ma mniejszy pokój i jest ok.

1polubienie

I ok. ale ja mialem 23 m. kwadratowe i kazde odstepstwo,rzuca mi sie w oczy :innocent:

1polubienie

Musiałeś mieszkać w domku lub starej kamienicy, blokowiska nie maja takiego metrażu ( w jednym pokoju).

1polubienie