Jakie polecacie środki na alergię?

Nigdy nie miałam żadnej alergii, ale jakiś czas temu dostałam na coś -_- chyba jakieś roztocza lub kurz, w każdym razie coś, co jest w domu i NIE jest sezonowe.
Jestem umówiona do lekarza, ale to, jak zwykle, jeszcze trochę (w związku z koronawirusem u mnie dostać się do specjalisty zaczęło graniczyć z cudem, a już wcześniej nie było to najłatwiejsze), dzisiaj mi się jakoś nasiliło, a pogoda jest taka, że nie za bardzo mogę wyjść na zewnątrz, gdzie mi się poprawia :confused:
Więc szukam czegoś na szybko, co będzie skuteczne, ale nie będzie (lub prawie nie będzie) zaburzać koncentracji.
Tak, zapytam farmaceuty, ale może ktoś coś stosował i może wstępnie powiedzieć, że spełnia kryteria albo, nawet lepiej, że na pewno ich nie spełnia (żebym wiedziała, czego lepiej odmówić na rzecz czegoś innego, bo z dużym prawdopodobieństwem nie zadziała tak, jak chcę).
A może, jeszcze bardziej na szybko (tzn. na dzisiaj, nie na jutro), są jakieś domowe sposoby, które mogą coś pomóc?
Chodzi mi o katar, łzawienie oczu i opuchnięte powieki. (Zwłaszcza łzawienie i opuchnięte powieki, katar przeżyję)

1 polubienie

Ja biore Clatrę i pomaga. Trzeba czasem wypróbować kilka leków.
Bywało niestety tez tak ze musiałem brać sterydy do nosa. Zatrzymują objawy na szlag ale wiadomo. To sterydy.

1 polubienie

Mam to w sumie nieprzeterminowane nawet w domu :see_no_evil: (kupione nie dla mnie i nieużywane, bo zła diagnoza jednak), ale nie za bardzo chcę brać bez zalecenia lekarza, bo na receptę bla bla.

1 polubienie

Z domowych acz krótko działających sposobów jest przemycie sobie twarzy wodą. Warto tez często sprzątać mieszkanie i oczywiście unikać alergenów. Czasem trzeba nawet zrezygnować ze zwierzaka w domu.
Znam kilka osob które mają katar po czekoladzie i serach. Unikać. Zrobic testy.

1 polubienie

Kot chyba nie, bo w innym domu, gdzie też mieszkał kot, też nic :thinking: