Piwo bez alkoholu?

Mleko bez laktozy, ser bez tluszczu, ciastka bez cukru, kawa bez kofeiny, skoki narciarskie bez sniegu?

8 polubień

Lubię TCS ma swoj specjalny urok dzięki ciekawemu systemowy kwalifikacji. No i ma tradycję.

3 polubienia

Zima bez śniegu mnie przeszkadza. Ale piwo bez alkoholu? To skanadal!

3 polubienia

Wiedziaaalam :grinning: na co zwrocisz uwage. Tez piwa bezalkoholowego nie pijam, jakas wyzeta szmata do podlogi zalatuje.
Ja tam lubie zime bez sniegu i to bardzo.
Ale zamienianie sportow zimowych na wyscigi po plastiku?

3 polubienia

Niestety. Na temat globalnego ocieplenia się nie wypowiadam, bo, po pierwsze na klimacie nie znam się, a po drugie, nie chcę ulec globalnemu ocipieniu,

Faktem jest, że od lat mamy coraz słabsze zimy i coraz wyższe temperatury latem. W związku z temy zimamy związek sportów zimowych ma coraz większe problemy z brakiem śniegu. Dowóz tego śniegu, to wielkie koszta. Und hier das Hund begraben

2 polubienia

Piwo bez alkoholu to jak auto bez silnika. Jak krzyż bez Jezusa. Jak ksiądz bez koperty. Jak prawo bez sprawiedliwości.

1 polubienie

Wszystko to jest do zniesienia. Nie do zniesienia sa jednak glowy bez mozgu

4 polubienia

To ostatnie akurat zdarza się wcale nie aż tak rzadko.

A co ma prawo do sprawiedliwości xd
Czy sprawiedliwość do prawa…

Az dziwne ze pytanie tego typu nie padlo wczesniej.Wszystkie wynaturzenia sa dla mnie irytujace,by użyc delikatnego okreslenia…

3 polubienia

Co za idyjota wymyślił sformułowanie; - piwo bez alkoholu? Piwo bez alkoholu w naturze nie występuje.

2 polubienia

Mam dokladnie to samo podejscie do tematu.
I aby tego dopelnić,Twoje zdrowie!

1 polubienie

Mleko bez laktozy tez nie wystepuje.
A kawa z reguly kofeine zawiera.
Dla zdrowego czlowieka slodziki to wieksza trucizna niz cukier.

3 polubienia

No to siup!!!

1 polubienie

A jak wymyślą spirytus bez alkoholu, to znaczy, że następuje prawdziwy koniec świata.

3 polubienia